تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803087258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهي رسمي فدراسيون فوتبال ايران از مسي/ تيم ملي يك ماه زودتر به برزيل مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عذرخواهي رسمي فدراسيون فوتبال ايران از مسي/ تيم ملي يك ماه زودتر به برزيل مي‌رود
هجوم برخي كاربران ايراني به صفحه ليونل مسي در فيس بوك و بازتاب‌هاي گسترده‌اي كه اين اتفاق در رسانه‌هاي جهان داشت باعث شد برنامه «90» زمان اصلي خود را به اين موضوع اختصاص دهد و در اين ميان جمشيد مشايخي، طي تماسي با اين برنامه شخصا از مسي عذرخواهي كرد؛ كاري كه بهتر بود همان كاربران انجام مي‌دادند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برنامه «90» اين هفته‌ علاوه بر بررسي بازي‌هاي هفته‌ هفدهم ليگ برتر و پخش كليپ معرفي از دو كشور نيجريه و آرژانتين، بر روي تقبيح هجوم برخي كاربران ايراني به صفحه ليونل مسي در شبكه اجتماعي فيس بوك پرداخت.

در ابتداي برنامه علي كفاشيان، روي خط آمد و درباره بازي‌هاي تداركاتي براي تيم ملي ، اظهار كرد: از مبلغي كه فيفا به فدراسيون اختصاص داده است، حدود يك تا يك و نيم ميليون دلار بابت بازي‌هاي تداركاتي است. طبق برنامه‌اي كه كادر فني در نظر گرفته ما از فدراسيون كويت درخواست مي‌كنيم كه ديدارمان با اين تيم در ماه اسفند، پنج – شش روز زودتر انجام شود تا بتوانيم از فيفا دي استفاده كنيم.

رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد: قرار است براي آن روز يك تيم آفريقايي به ايران بيايد تا با آن بازي كنيم. نظر خود كارلوس كي‌روش بر اين است كه آن تيم آفريقايي در جام جهاني حاضر نباشد. او روي بازي‌هاي تداركاتي سخت‌گير است و مي‌خواهد خودش نظارت داشته باشد. قرار است به ما بگويد كه براي اين بازي خودش مذاكره كند يا فدراسيون.

او درباره اردوهاي تيم ملي پيش از جام جهاني گفت: بعد از فروردين ماه در سه مقطع اردو داريم. يك بار به اروپا مي‌رويم كه سه بازي هم در آن اردو پيش‌بيني شده است و بعد به ايران بر مي گرديم. چند روز استراحت و تمرين داريم و دوباره براي مرحله دوم به اروپا مي رويم و اردوي سوم هم در خود برزيل خواهد بود كه كمپ بسيار خوبي براي اين كار انتخاب شده است.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه نكند فدراسيون فوتبال مثل زمان ايوويچ به خاطر نتايج ضعيف در بازي‌هاي تداركاتي به كي‌روش هشدار بدهد؟ گفت: اصلا اين طور نيست. ما حتي به كي‌روش گفتيم كه حاضريم قراردادش را تا جام ملت‌ها تمديد كنيم و درستش هم همين است، چرا كه بين جام جهاني و جام ملت‌ها هفت – هشت ماه فاصله است. ما اين تضمين را به كارلوس كي‌روش داده‌ايم كه كار را با قدرت پيش ببرد.

رييس فدراسيون فوتبال در ادامه گفت: كي‌روش به ما گفته كه با تيم‌هاي بزرگ دنيا نمي‌خواهد بازي تداركاتي انجام شود. به اميد خدا تا پيش از جام جهاني شش – هفت بازي تداركاتي خواهيم داشت. براي بازي اسفند هم چند كشور مثل مالي و آفريقاي جنوبي در نظر گرفته شده‌اند، اما هنوز حريف ما قطعي نشده است.

كفاشيان همچنين از برگزاري اردوي 27 روزه‌ي ايران پيش از حضور در جام‌جهاني در برزيل خبر داد.

در ادامه برنامه «90» به هجوم تعداد زيادي از كاربران ايراني فيس بوك به صفحه شخصي ليونل مسي اشاره كرد و سعي در تقبيح آن داشت. در همين زمينه مجيد جلالي روي خط آمد و گفت: ما هميشه مشكلات فوتبالمان را جدي نگرفته‌ايم. سال‌هاي سال است كه با مساله فرهنگي در ورزشگاه‌ها به طور جدي برخورد نمي‌كنيم. هنوز با همان روش‌هاي تربيتي 100 سال پيش مثل جريمه كردن و كسر امتياز مي‌خواهيم اين چيزها را درست كنيم. در صورتي كه در حال حاضر كوچك‌ترين تغييري در استاديوم‌ها به وجود نيامده است. اين حركت باعث سرافكندگي ما شده و حالا همه بايد حساس شويم. سوال من اين است كه حالا مي‌خواهيم كدام تيم را جريمه كنيم و از كدام تيم امتياز كسر كنيم.

سرمربي تراكتورسازي در ادامه گفت: ما مشكل تربيتي داريم. موضوع به اين سادگي‌ها نيست. بايد از 10 سال پيش روي اين موضوع كار مي‌كرديم. شبكه تلويزيوني برزيل مي‌خواهد به ايران بيايد و از اين موضوع گزارش بگيرد و اين نمي‌تواند براي ما خوب باشد.

او همچنين درباره شانس ايران براي صعود از گروهش در جام جهاني گفت: بر اساس واقعيت‌ها شانس ما خيلي خيلي كم است، اما در فوتبال هميشه شانس براي اتفاقات وجود دارد. ما در بهترين شرايط دو امتياز و در بدترين شرايط بين صفر و يك امتياز خواهيم گرفت. سبكي ما جلوي قطر و كره جنوبي بازي كرديم صرفا براي نتيجه‌گيري بود و در جام جهاني نمي‌تواند به ما كمكي كند. اگر ما به دنبال صعود از گروه‌مان هستيم بايد از همين الان اين موضوع را براي 12 سال بعد برنامه‌ريزي كنيم. از الان تا جام جهاني شش ماه باقي مانده است و در اين مدت كم واقعا نمي‌توان كاري انجام داد. فقط مي‌شود بدن‌هاي بازيكنان را آماده يك تورنمنت مهم كرد. اما ما نبايد انتظار داشته باشيم كه در اين شش ماه كاري كنيم كه از اين گروه صعود كنيم.

كفاشيان هم در واكنش به حركت ناپسند برخي كاربران فيس بوك، گفت: متاسفانه اين اتفاقي است كه افتاده و ما بعضي از مواقع در ورزشگاه‌هاي‌مان هم مي‌بينيم كه چنين مسائلي رخ مي‌دهد . در بازي رفت ايران مقابل تايلند مسعود شجاعي را ناراحت كردند. با اين حال ما حتما يك نامه به رييس فدراسيون آرژانتين، مي‌نويسيم كه عذرخواهي ما را به ليونل مسي منتقل كند. تاريخ تولدش را در بياوريد تا ما يك كادو برايش بخريم!

در ادامه برنامه جمشيد مشايخي ، هنرمند سينماي ايران با «90» تماس گرفت و ضمن عذرخواهي از مسي و در حالي كه از اين اتفاق بسيار ناراحت بود، گفت: اصلا فكر نمي‌كنم ايراني بي‌ادب باشد. اتفاق زشتي رخ داده است. در كشور ما ادباي زيادي وجود داشته‌اند و ما بايد الگو باشيم. تيم ملي ما نماينده ايران در بين فرهنگ‌هاي جهان است كه مي‌خواهد در جام جهاني نهال عشق و صلح را در دل همه مردم جهان بكارد.

او گفت: من از مسي كه يكي از بهترين بازيكنان جهان است، عذرخواهي مي‌كنم و صورتش را مي‌بوسم و مي گويم آن كس كه به شما بي‌احترامي كرده ايراني نيست. من از شما تمنا مي‌كنم كه مسي را به ايران دعوت كنيد تا به گونه‌اي اين اتفاق را از دلش در بياوريم.

مشايخي در پاسخ به اين سوال كه آيا ايران مي‌تواند در جام جهاني از گروهش صعود كند؟ گفت: ما اگر قهرمان اخلاق شويم خيلي بهتر است.

به گزارش ايسنا، در ادامه برنامه «90» علي فتح‌الله‌زاده روي خط آمد و درباره اخراج چهار بازيكن تيم بانوان اين باشگاه كه به دليل انتقاد از عملكرد مسئولان باشگاه صورت گرفته بود، اظهار كرد: آيا اين درست است كه يك خانم جوان در تلويزيون به يك مرد 60 ساله توهين كند؟ من در همان ابتداي فصل گفتم كه بايد 10 ميليارد به باشگاه مي‌دادند، اما فقط يك و نيم ميليارد گرفته‌ايم و هشت و نيم ميليارد كسري بودجه داريم. صحبت‌هاي آنها در «90» درست نبود. با اين حال من گفتم كه اين تيم را منحل نمي‌كنم.

مديرعامل باشگاه استقلال با درخواست فردوسي‌پور براي بازگشت اين چهار بازيكن به تيم استقلال موافقت كرد.

در انتهاي برنامه «90» صحبت‌هاي امير عابديني جنجال‌ساز شد. مديرعامل باشگاه داماش در واكنش به اتفاقات داربي گيلان، گفت: آقاياني كه در فدراسيون فوتبال نمي‌توانند منافع كثيف خودشان را استتار كنند، مي آيند از طريق فوتبال به عابديني ضربه بزنند. ناظران بازي ما يعني آقاي صديقي و آقاي آلبرت دوستان صميمي مظفري‌زاده هستند و تصميم گرفته بودند كه به داماش ضربه بزنند. من هم مي گويم كه پنالتي ملوان درست بود، اما معنا و مفهوم اخراج بازيكن ما مشخص نشد. باز هم مي گويم كه برخي افراد آلوده در فدراسيون نمي‌خواستند داماش نتيجه‌ بگيرد . روز قبل از بازي هم به تاج گفتم كه اين اتفاق خواهد افتاد و مطمئن باشيد حرف‌هايم را در كميته‌ اخلاق ثابت مي‌كنم.

به گزارش ايسنا، سوال پيامكي اين هفته‌ برنامه «90» درباره نظر مردم از صعود يا عدم صعود ايران به مرحله دوم جام جهاني بود كه نزديك به دو ميليون پيامك به برنامه ارسال شد. 56 درصد از مردم معتقد بودند ايران از گروهش صعود مي‌كند و 44 درصد چنين نظري نداشتند.

انتهاي پيام

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن