تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار زنجان تاكيد كرد: معاونت عمراني استانداري‌ها بازوان اصلي استانداري‌ها در كشور تلقي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندار زنجان تاكيد كرد: معاونت عمراني استانداري‌ها بازوان اصلي استانداري‌ها در كشور تلقي مي‌شوند
استانداري‌ها وظيفه پيشبردي اهداف در دولت را در استان‌ها براي تسريع اين امور را برعهده دارند. استاندار زنجان تاكيد كرد: معاونت عمراني استانداري‌ها بازوان اصلي استانداري‌ها در كشور تلقي مي‌شوند


زنجان _ ايلنا: استاندار زنجان گفت: استانداري‌ها وظيفه پيشبردي اهداف در دولت را در استان‌ها براي تسريع اين امور را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ايلنا از زنجان، جمشيد انصاري، استاندار زنجان، شامگاه ديروز در آيين مراسم معارفه و توديع معاون عمراني استاندا ري استان زنجان، با اشاره به نقش نظارتي بر اجراي طرح‌ها وپروژه‌ها ي عمراني وانجام درست و دقيق اقدامات دستگاههاي اجرايي حوزه عمراني استان‌ها و پاسخگوي مناسب به مردم در اين حوزه براي مطالبات عمران و توسعه شهري توسط معاونت عمراني استانداري‌ها افزود: معاونت‌هاي عمراني استانداري‌ها بازوان اصلي در اين زمينه تلقي مي‌شوند.

استاندار زنجان با بيان اينكه انجام برخي تغييرات مديران ومعاونان از جمله موارد پشيبرد در دولت تدبير واميد است تصريح كرد: استانداري‌ها نيز وظيفه پيشبردي اهداف در دولت را در استان‌ها را براي تسريع اين امور برعهده دارند.

انصاري با اشاره به اينكه تغييرات در اين راستا به معناي نفع خدمات ويا ضعف مديران دستگاههاي اجرايي در استان‌ها نيست، خاطر نشان كرد: اين تغييرات به منظور اجراي سياستهاي بهتردر استان‌ها داراي اهميت است.

وي در ادامه تغييرات در اين زمينه را امر طبيعي برشمرد وافزود: بر اساس توقعات مردم در راستاي استفاده از توانمندي نيروهاي بومي اين تغييرات مورد تاكيد بوده است.

استاندار زنجان وظيفه معاونت سياسي امنيتي وعمراني استانداري‌ها را در كشور مهم ارزيابي كرد وگفت: آنچه كه در مقوله وزارت كشور است در اين حوزه تعريف شده است.

انصاري در ادامه بخش عمده‌اي از امور شهري مردم را در حيطه معاونت عمراني عنوان كرد و گفت: نقش معاونت عمراني در شورا‌ها نيز پررنگ‌تر است.

استاندار زنجان، همچنين در بخشي از سخنان خود با بيان اينكه معاونت عمراني راهبري كننده كليه دستگاه‌هاي اجرايي استان در حوزه عمراني است.

مقام عالي دولت در استان زنجان، با اشاره به نقش اساسي معاونت عمراني استانداري‌ها در استانهاي ايران ياد آور شد: معاونت عمراني استانهاري‌ها بازوان اصلي در حوزه عمراني استان‌ها تلقي مي‌شوند.
گفتني است در پايان اين مراسم از خدمات علي اكبر كريمي بعنوان معاون عمراني استانداري زنجان تقدير وجواد رحمتي بعنوان معاون عمراني استانداري جديد استان زنجان، معرفي شد.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن