تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802889368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار زنجان تاكيد كرد: لزوم تامين سرمايه در گردش براي فعاليت بيش از پيش واحدهاي توليدي استان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: استاندار زنجان تاكيد كرد: لزوم تامين سرمايه در گردش براي فعاليت بيش از پيش واحدهاي توليدي استان
در حوزه‌هاي مختلف اموركشوري در كنار اجراي برنامه ريزي‌هاي ملي مي‌توان شاهد برنامه ريزيهاي استاني در راستاي مساعدت وكمك موثر براي خارج كردن كشور و استان از شرايط كنوني بود. استاندار زنجان تاكيد كرد: لزوم تامين سرمايه در گردش براي فعاليت بيش از پيش واحدهاي توليدي استان


زنجان _ ايلنا: استاندار زنجان گفت: تامين سرمايه در گردش براي فعاليت بيش از پيش واحدهاي توليدي استان زنجان ضروري است.

به گزارش خبرنگار ايلنا از زنجان، جمشيد انصاري، استاندار زنجان شامگاه ديروز در دومين نشست خبري خود با خبرنگاران استان زنجان، با اشاره به همت مضاعف دولتمردان ايران در راستاي كم كردن حجم نقدينگي وكاهش تورم در كشور گفت: در حوزه‌هاي مختلف اموركشوري در كنار اجراي برنامه ريزي‌هاي ملي مي‌توان شاهد برنامه ريزيهاي استاني در راستاي مساعدت وكمك موثر براي خارج كردن كشور و استان از شرايط كنوني بود.

استاندار زنجان با بيان اينكه ايجاد رونق اقتصادي در كنار كاهش بيكاري در جامعه داراي نقش اساسي در اين زمينه دركشور خواهد بود گفت: اقدامات و برنامه ريزيهاي استاني در در كنار برنامه ريزي‌هاي ملي مي‌تواند دولت را در پيشبرد اهداف براي ايجاد شرايط مطلوب در كشور مساعدت نمايد.

وي با اشاره به سياستهاي استاني در اين زمينه افزود: حدود ۳۰درصد واحدهاي توليدي استان بنا به دلايلي به صورت كامل تعطيل‌اند.

اين مقام مسئول در استان زنجان با برشماري ۷۰درصدي فعاليت واحدهاي توليدي استان زنجان تصريح كرد: در صورت تامين سرمايه در گردش براي اين درصد از واحدهاي توليدي استان كه با ظرفيت ۶۵_۶۰درصدي در حال فعاليتند مي‌توان شاهد اقدامات مطلوب در اين زمينه بود.

وي كمبود نقدينگي را يكي از شرايط تورمي و يكي از دلايل عمده در اين زمينه عنوان كرد وگفت: در استان زنجان براي فائق آمدن به ركود اقتصادي واحدهاي توليدي براي از سر گيري رونق اقتصادي استان بايد واحدهاي موجود استان را به ظرفيت اسمي برسانيم تا اين واحد‌ها فعال‌تر شوند.

انصاري با بيان اينكه در صورت فعاليت بيش از پيش اين واحدهاي توليدي وبالا بردن رونق اقتصادي اين واحد‌ها در استان گفت: با ايجاد راهكارهاي مطلوب اقتصادي در راستاي اشتغالزايي براي افراد بيكاراستان شاهد كارآفريني براي ۲۰هزار نفربا اتخاذ تصميم در اين خصوص خواهيم بود.

استاندار زنجان تخصيص بودجه به استان‌ها را در سال ۹۳ مطلوب عنوان كرد وگفت: بودجه كشور به صورت انقباضي است كه دراين زمينه در سال ۹۳شاهد افزايش ۵/۱۷درصدي حقوق ومزايايي افرادهستيم.

وي در بخشي از سخنان خود با اشاره به برنامه عملياتي توسعه استان گفت: برنامه‌هاي توسعه‌اي ۵ساله پنجم فاقد هدفگذاري واقعي بوده است كه بايد در اين زمينه تجديد نظر شود.

مقام عالي دولت در استان، با تاكيد بر اينكه در كنار كارگروههاي تخصصي بايد كارگروههاي مشورتي متشكل از كارشناساني در حوزه صنعت ومعدن، آب و كشاورزي، خدمات و گردشگري، امور زير بناي، عمراني و شهري، وفرهنگي واجتماعي باشد خاطر نشان كرد: اين كار‌شناسان در اين كارگرو‌ها مي‌توانند با ارائه تحليل وگزارش اقدامات مطلوب انجام دهند.

وي در ادامه خبر از ايجاد شرايط مناسب توام با نشاط اجتماعي در كشور واستان براي فعاليت، فعالين فرهنگ وهنر داد و گفت: افراد فعال در اين حوزه‌ها مورد حمايت دولت ودستگاههاي اجرايي قرار خواهند گرفت.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به كلنگ زني پالايشگاه زنجان در روزهاي آخر دولت قبل گفت: تخصيص خوراك خام نفت در اين زمينه داراي نقش اساسي است كه در اين راستا هيچ تضميني از طرف دولت براي تامين خوراك خام براي استان وجود ندارد و رايزنيهاي در اين زمينه با وزارت نفت شده كه در آينده با عملي شدن اين موارد براي تامين خوراك مي‌توان شاهد اقدامات مطلوب دراين زمينه بود.

انصاري با بيان اينكه استانداران در كشور داراي اختيارات كامل هستند ياد آورشد: مردم استان زنجان ۶۰درصد سهام پتروشيمي زنجان را شامل مي‌شوند ولي به دليل پراكندگي سهام، اين افراد فاقد توان مديريتي براي راه اندازي و اداره اين واحد پتروشيمي هستند.

استاندار زنجان، در پايان در اين زمينه تصريح كرد: مردم به دليل اعتماد به دولت اين سهام را خريداري كردند كه بايد به مشكلات آن‌ها رسيدگي شود.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن