تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803296092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام پروژه هاي عمراني دغدغه اصلي استاندار/ اختصاص 300 ميليون تومان به نوسازي و تجهيز مدارس استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اتمام پروژه هاي عمراني دغدغه اصلي استاندار/ اختصاص 300 ميليون تومان به نوسازي و تجهيز مدارس استان تهران
اسلامشهر- خبرگزاري مهر: استاندار تهران در نشست شوراي برنامه ريزي استان تهران در اسلامشهر گفت: دغدغه اصلي مجموعه استانداري تهران اتمام پروژه هاي نيمه كاره عمراني با پيشرفت فيزيكي بالاي 80 درصد است تا مردم شاهد افتتاح هرچه سريعتر اين پروژه ها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، پيش از ظهر امروز نشست شوراي برنامه ريزي استان تهران به ميزباني شهرستان اسلامشهر برگزار شد كه در آن مسئولاني همچون معاون برنامه ريزي استانداري تهران، حسين طلا نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، حقيقي فرماندار شهرستان اسلامشهر، حجت الاسلام نوروزي امام جمعه اسلامشهر و مديران كل برخي از ادارات كل استان و مسئولان شهرستان حضور داشتند.

سيد حسين هاشمي در اين جلسه ضمن تاكيد بر عملياتي كردن فعاليتها در سفرهاي شهرستاني اظهار داشت: انجام سفرهاي استاني تنها به منظور انجام سفر و ديدار با شهرستان نخواهد بود بلكه بايد اين جلسات و سفرها عملياتي و در آنها چند تصميم اساسي و اجرايي گرفته شود تا مردم شهرستان نتيجه ملموس اين سفرها را حس كنند.

وي افزود: احداث خط مترو و اتصال شهرستان اسلامشهر به خط سه مترو تهران از اولويت‌هاي استانداري تهران است كه به جد به دنبال رفع موانع هستيم.

اين مسئول افزود: به لحاظ ايمني سفر، كاهش حجم سفرها و در جهت از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده، گسترش شبكه مترو بهترين و مطمئن‌ترين گزينه است كه اميد مي رود با همكاري مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌هاي مربوطه اين امر هرچه سريعتر محقق شود.

هاشمي با اشاره به اهداف سفر خود به شهرستان اسلامشهر عنوان كرد: اين سفر به اتفاق مديران كل استان در شهرستان اسلامشهر، يك سفر عملياتي و به منظور تصميم‌گيري در رابطه با مسائل و مشكلات پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام صورت گرفته كه اميد مي رود موانع موجود هرچه سريع‌تر برطرف شود.

استاندار تهران، با بيان اينكه بيش از 16 درصد جمعيت كشور در استان تهران ساكن هستند، يادآور شد: يكي از مهمترين دغدغه‌هاي اصلي ما بودجه‌هاي عمراني شهرستان‌ها است كه با توجه به مطالعات و بررسي‌هاي صورت گرفته، در بودجه سال 92 تنها 6/3 درصد از بودجه كشور به استان تهران اختصاص يافته است.

اختصاص اعتبارات ويژه به پروژه هاي داراي پيشرفت فيزيكي 80 درصد

هاشمي تصريح كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده و پس از تشكيل 9 جلسه برنامه‌ريزي در استان، در بودجه سال 93 رديف بودجه استان تهران با چهار درجه ارتقا به رتبه 11 رسيده، ولي انتظار مي رود با توجه به كاهش درآمد داراي‌ها، بودجه مناسبي به اين استان اختصاص يابد.

وي با اشاره به وجود 137 پروژه عمراني در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: مقرر شده است كه با بررسي ميداني از پروژه‌هاي در درست انجام در شهرستان اسلامشهر، پس از جمع‌آوري اطلاعات طرح‌ها، اعتبارات پروژه‌هايي كه بيش از 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته باشند در اسرع وقت تخصيص داده خواهد شد.

هاشمي تأكيد كرد: احداث و تكميل شبكه فاضلاب اسلامشهر، احداث كمربندي شهرستان، تكميل زيرساخت‌هاي مورد نياز واحدهاي مسكن مهر، رسيدگي به مشكلات بخش كشاورزي، صنعت در اين شهرستان از مهمترين مسائل و مشكلات مورد تأييد مسئولان و مردم منطقه است كه قصد داريم با رفع موانع آنها هرچه سريعتر شاهد تحولي در اين شهرستان باشيم.

اختصاص 300 ميليون تومان براي نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس استان تهران

وي افزود: به منظور رفع مشكل فاضلاب پروژه مسكن مهر اسلامشهر مبلغ 20 ميليارد ريال از منابع استانداري اختصاص داده خواهد شد و مابقي اعتبارات مورد نياز نيز از طريق منابع شركت آب و فاضلاب تأمين شود.

اين مسئول بيان كرد: با توجه به اينكه ايجاد شهرك صنعتي صنايع چوب در اسلامشهر از مصوبات دولت است و بايد به مصوبات احترام گذاشت، حداكثر طي مدت دو هفته وضعيت اين شهرك صنعتي تعيين تكليف خواهد شد.

استاندار تهران اعلام كرد: مقرر شده است كه با اختصاص 10 ميليارد تومان تسهيلات پايانه گل و گياه اسلامشهر به بهره برداري برسد و با اجاره ساختمان مناسب براي استقرار كلانتري امنيت بيشترساكنان شهرك قائميه تامين شود همچنين قرار است به منظور حل مشكلات اضطراري مدارس سطح شهرستان 200 ميليون تومان از سوي استانداري و 100 ميليون تومان از سوي سازمان نوسازي، براي توسعه و تجهيز مدارس استان تهران اختصاص يابد.

برخي روستاهاي اسلامشهر فاقد طرح هادي هستند

همچنين فرماندار اسلامشهر در جلسه مشترك شوراي برنامه ريزي استان و شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: برخي روستاهاي اسلامشهر فاقد طرح هادي هستند كه اميد مي رود در كميته برنامه ريزي استان اين موضوع به طور جدي مطرح و مورد بررسي قرار گيرد.

امرالله حقيقي با اشاره به وجود شبكه هاي فرسوده آبرساني در اسلامشهر يادآور شد: ترميم و اصلاح شبكه آبرساني از ضروريات شهرستان است، در واقع بايد در بخش كشاورزي استفاده از سيستم هاي نوين آبياري در اولويت قرار بگيرد.

وي ادامه داد: اين جلسه نبايد به پروژه هاي سال جاري شهرستان اختصاص نداشته باشد بلكه بايد مشكلات و نارسايي هاي شهرستان كه در قالب چشم انداز 5 ساله به آن توجه شده است در نظر گرفته شود.

فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: اسلامشهر داراي 137 پروژه با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد و 200 ميليون تومان است كه از آن پنج ميليارد براي پروژه آب و فاضلاب شهرستان اختصاص يافته كه يكي از طرح هاي مهم شهرستان به شمار مي آيد و در چشم انداز به آن اشاره شده است.

حقيقي با اشاره به جمعيت بالغ بر 500 هزار نفري اسلامشهر اضافه كرد: اين شهرستان، شهرستانهاي رباط كريم و بهارستان را از نظر حمل و نقل و درمان پوشش مي دهد از اين رو بايد گفت امكانات موجود شهرستان پاسخگوي نياز مردم نيست، بر اساس آمار بلوار آيت الله سعيدي روزانه پذايراي 120 هزار مسافر است كه اين نيازمندي مترو را براي شهرستان به مسئولان گوشزد مي كند.

در ساخت مسكن مهر به زيرساختهاي توجه نشده است

اين مسئول بر تعريض خيابان آيت الله سعيدي و كمربندي اسلامشهر تأكيد كرد و بيان داشت: اين كمربندي از آزادگان تا رباط كريم به فاصله 18 كيلومتر و با 20 درصد پيشرفت پروژه رها شده كه بايد تكميل اين پروژه پيگيري شود.

حقيقي بخش مسكن مهر را يكي ديگر از مشكلات شهرستان اعلام كرد و ادامه داد: متاسفانه در ساخت مسكن مهر به زيرساخت ها توجه نشده است و ساكنان آن ها داراي مشكلاتي چون كمبود فضاي آموزش، بهداشت، و امنيت هستند كه اين مشكلات بايد حل و فصل شود.

گفتني است برگزاري جلسه ملاقات عمومي با شهروندان، بازديد از خانواده معظم شهداء و حضور در كارخانه الكتروژن و پايانه گل و گياه از ديگر برنامه هاي شوراي برنامه ريزي توسعه استان تهران در اسلامشهر بود.

كد خبر: 2196786

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۵:۲۱

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن