تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي نخستين بار36 مجوز فعاليت كتابخانه كانون‌هاي مساجد خراسان شمالي صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي نخستين بار36 مجوز فعاليت كتابخانه كانون‌هاي مساجد خراسان شمالي صادر شد
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي گفت: مجوز فعاليت 36 كتابخانه كانون‌هاي مساجد اين استان از سوي ستاد عالي كانون‌هاي مساجد كشور صادر شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومي دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي، هاشم شيرازيان با بيان اينكه در حال حاضر 278 كانون فرهنگي و هنري داراي مجوز فعاليت، در مساجد استان فعال هستند، اظهار كرد: از اين تعداد 166 كانون داراي كتابخانه مخزن دار و مابقي داراي كتابخانه باز هستند.

وي افزود: از 166 كانون داراي كتابخانه مخزن دار، مجوز رسمي فعاليت 36 كتابخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي از سوي ستاد عالي كانون‌هاي مساجد كشور صادر شده است.

شيرازيان، از جمله معيارهاي صدور مجوز رسمي كتابخانه كانون را داشتن فضاي مستقل از مسجد، داشتن محل رفت و آمد مناسب براي خواهران و برادران، داشتن 5هزار جلد كتاب به بالا و داشتن فضاي 30 تا 50 متري براي كتابخانه روستا و 50 تا 70 متري براي كتابخانه شهري اعلام كرد.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي حمايت ويژه از كتابخانه‌ها، پرداخت سرانه و تجهيزات مستقل را از جمله حمايت‌هاي ستاد عالي از كتابخانه‌هاي داراي مجوز اعلام كرد.

وي خاطرنشان كرد: از مجموع مجوزها، 10 مجوز كتابخانه كانون‌ها در شهرستان بجنورد، هفت مجوز در جاجرم، 6 مجوز در فاروج، چهار مجوز در شهرستان شيروان و سه مجوز كتابخانه كانون‌ها به تفكيك مختص شهرستان‌هاي مانه و سملقان، گرمه و اسفراين است.

انتهاي پيام/63002/ر

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن