تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان اردبيل خبر دادمعرفي منتخبان سوگواره استاني داستان‌نويسي عاشورايي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان اردبيل خبر دادمعرفي منتخبان سوگواره استاني داستان‌نويسي عاشورايي
رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان اردبيل گفت: منتخبان سوگواره استاني داستان‌نويسي عاشورايي (حديث عشق) 27 آذر ماه معرفي مي‌شوند.


عظيم دشتي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل، اظهار داشت: منتخبان اين سوگواره 27 آذرماه در مشگين‌شهر مورد تجليل قرار مي‌گيرند تا بهترين آثار نيز معرفي شود.

وي تصريح كرد: ميدان مبارزه حق و باطل ميداني است مستمر و محدود به زمان و مكان خاصي نيست و رمز قرار گرفتن در صف حق و حق‌طلبان بصيرت است و نداشتن بصيرت انسان را مي‌تواند در زمره نااهلان و كوردلان قرار دهد.

دشتي در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: آنهايي كه گمان مي‌دارند دشمني و توطئه‌ها عليه اسلام، نظام ديني و رهبري آن امر توهم‌آميز است كه خود به نوعي با دشمنان نظام ديني دوستي مي‌كنند و توهم دانستن عناد، كينه، توطئه دشمنان و بري دانستن نظام ديني از دشمني استكبار غفلت ملت را در پي دارد، بزرگترين فرصت را براي نجات دشمن از شكست نزديك او فراهم مي‌آورد و وحدت و همدلي ملت‌ها را دستخوش تفرقه، تنش و جدال‌ها مي‌سازد.

اين مسئول اضافه كرد: ريشه دشمني استكبار و عوامل او با اسلام و ارزش‌هاي نهفته در دل اين فرهنگ ناب است فرهنگي كه نه تنها هيچ‌گونه همخواني و همسويي با خوي سلطه‌جويانه استكبار ندارد بلكه كاملاً متضاد با روش و منش آنهاست كه خوش‌بين شدن به وعده و وعيدها، چراغ سبزها، لبخندها و اميد بستن به آنها در حقيقت گور خود كندن و دشمن را به خانه خود دعوت كردن است.

وي در ادامه بيان كرد: مهمترين شعار امام حسين (ع) اين بود كه هرگونه توسعه‌اي بايد بر مدار ولايت و عدالت باشد و محور توسعه بايد امام عادل، دين‌شناس و دين‌باور باشد و غير آن هر چه باشد هيچ‌گونه ارزشي ندارد.

رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان يادآور شد: ‌اقتدار ايران اسلامي مرهون رنج‌ها و مشقات جانبازان، ايثارگران، آزادگان، خانواده‌هاي معظم آنها، شهدا و حاصل مجاهدت، تلاش، سازندگي و بي‌توقعي هزاران سرباز گمنام و بسيجي مخلص و حزب‌الله پا برهنه و پاسداران عاشق و سنگرسازان بي‌سنگر است و امروز بزرگترين وظيفه صاحبان قلم برجسته كردن خالقان اقتدار ايران اسلامي است.

دشتي با انتقاد از سازمان‌ها و نهادهايي كه پروژه‌هاي فرهنگي و هنري دفاع مقدس را به افراد خاص و دوستان نزديك خويش واگذار مي‌كنند، ادامه داد: ما در اردبيل شاهد قلم‌ فرسايي چند نفر خاص در حوزه ايثار، جهاد و شهادت هستيم كه اين مسئله ساير نويسندگان متعهد را در انزواي كامل قرار داده است كه براي برون رفت از اين مسئله بايد چاره‌اي انديشيد.

رئيس ستاد اولين سوگواره استاني داستان‌نويسي حديث عشق گفت:‌ اولين سوگواره استاني داستان‌نويسي عاشورايي با اهداف تبيين مكتب حسيني به زبان داستان و به تصوير كشيده شدن تمامي ابعاد قيام حضرت سيدالشهدا (ع) به صورت آثار داستاني، ‌ظهور جلوه‌هاي جديد از عاشورا در قالب آثار داستاني، ارج نهادن به ارزش‌هاي الهي نهضت عظيم حماسه حسيني و ترويج فرهنگ ناب عاشوراي حسيني در جامعه برگزار مي‌شود كه آثار ارزشمندي از اقصي نقاط استان به دبيرخانه ارسال شده كه صاحبان آثار برتر در مراسمي كه 27 آذرماه در مشگين‌شهر برگزار مي‌شود، معرفي و مورد تشويق قرار مي‌گيرند.

انتهاي پيام/62001/ر40

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن