تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803965422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس بنياد شهيد و ايثارگران: صندوق درمان بنياد شهيد دوباره احيا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس بنياد شهيد و ايثارگران: صندوق درمان بنياد شهيد دوباره احيا مي‌شود
قانون جامع حمايت از ايثارگران كه در مجلس تصويب شده هنوز به بنياد شهيد ابلاغ نشده است اما ما حدود يك ماه است كه پيگير آيين نامه اجرايي آن هستيم. البته اين طرح نياز به منابع مالي دارد كه در بودجه در نظر گرفته شده است و بايد ببينيم كه مجلس چه تصميمي مي‌گيرد. رئيس بنياد شهيد و ايثارگران: صندوق درمان بنياد شهيد دوباره احيا مي‌شود


ايلنا: امروز رئيس بنياد شهيد به ديدن چند تن از جانبازان قطع نخاعي رفت و در جمع آن‌ها اعلام كردند صندوق درمان براي تأمين مخارجي كه بيمه متقبل نمي‌شود دوباره تشكيل مي‌شود و بخشي از معوقات ايثار گران و جانبازان نيز تا پايان سال به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، امروز دوشنبه ۱۸ آذرماه، حجت الاسلام محمد علي شهيدي از جانبازان آسايشگاه ثارالله ديدار كرد.

اين آسايشگاه كه ويژه جانبازان قطع نخاعي است به ۲۴ جانباز به صورت تمام وقت خدمت رساني مي‌كند و اين ظرفيت را داراست تا از ۵ جانباز مه‌مان هم بصورت موقت نگهداري كند.

شهيدي با تك تك اين جانبازان ديدار و به مشكلات آن‌ها گوش كرد و جانبازان مشكلاتي از قبيل تأمين هزينهٔ داروهاي خارجي كه بيمه آن‌ها را تقبل نمي‌كند و راه دور محل اقامت برخي جانبازان تا مراكز توانبخشي را بيان كردند.

شهيدي نيز در زمينه تأمين هزينه‌هاي داروهاي خارجي گفت: در گذشته صندوقي به نام صندوق درمان در بنياد شهيد وجود داشته است كه هزينه‌هايي از اين قبيل از آنجا تأمين مي‌شده است. ما درصدد هستيم تا دوباره اين صندوق را احيا كنيم.

وي در ادامه اين ديدار به جانبازان گفت: تصميم دارم كه بار ديگري كه به اينجا آمدم آقاي روحاني را نيز با خود بياورم زيرا ايشان نيز بسيار علاقمند هستند كه از شما ديدار كنند.

در ادامه شهيدي در جمع خبرنگاران گفت: قانون جامع حمايت از ايثارگران كه در مجلس تصويب شده هنوز به بنياد شهيد ابلاغ نشده است اما ما حدود يك ماه است كه پيگير آيين نامه اجرايي آن هستيم. البته اين طرح نياز به منابع مالي دارد كه در بودجه در نظر گرفته شده است و بايد ببينيم كه مجلس چه تصميمي مي‌گيرد.

وي در ادامه افزود: قسمت‌هايي از اين طرح كه نياز به منابع مالي ندارد در دست اقدام است و ما معتقديم اين قانون بايد اجرا شود.

رئيس بنياد شهيد در پاسخ به اين مسئله كه برخي ايثارگران معوقات خود را دريافت نكرده‌اند گفت: در ابتداي شروع به كارم ۳۲ درصد از معوقات، تأمين و پرداخت شده است. قسمت ديگري از اين معوقات را دولت تحت عنوان سهام نيروگاه به ما پرداخت كرده است. پس از نظر سنجي از جانبازان و ايثارگران تصميم گرفتيم كه اگر بتوانيم اين سهام را بفروشيم و پولش را به ايثارگران تقديم كنيم. بخشي از اين معوقات تا پايان سال پرداخت و باقي مانده‌اش در سال آينده پرداخت خواهد شد.

وي در ادامه افزود: ما براي ايثارگران و خانواده‌هايشان كه در شهرستان‌ها هستند و سنشان بالا رفته است خدمات درماني را در نظر گرفته‌ايم، به اين شكل كه اگر لازم باشد پزشك متخصص براي آن‌ها از تهران بفرستيم و اگر مشكل آن‌ها در استان خودشان حل نشد، آن‌ها را به تهران بياوريم و تحت مداوا قرار دهيم.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن