تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس بسيج دانشجويي شاهرود مطرح كرداجراي برنامه‌هاي متعدد فرهنگي و اجتماعي در هفته دانشجو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بسيج دانشجويي شاهرود مطرح كرداجراي برنامه‌هاي متعدد فرهنگي و اجتماعي در هفته دانشجو
رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‎هاي شاهرود گفت: برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي به مناسبت روز و هفته دانشجو به همت بسيج دانشجويي دانشگاه‎هاي شاهرود برگزار مي‌شود.


محمد جليلي امروز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري فارس در استان سمنان اظهار كرد: 16 آذر، يادآور رشادت و بصيرت دانشجويان در دفاع از ميهن و اسلام و مبارزه با استبداد و استكبار است و بايد اين روز و هفته گرامي داشته شود.

وي افزود: با توجه به اين موضوع برنامه‌هاي مختلف و متنوعي از طرف بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي شاهرود با همكاري حوزه و پايگاه‌هاي بسيج دانشجويي دانشگاه‌ها برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‎هاي شاهرود تصريح كرد: صدور بيانيه به مناسبت گراميداشت اين هفته و توزيع بروشور با نام حماسه پروانه‌ها و بيانيه حجاب و عفاف به همت بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي شاهرود در روز 16 آذر بود.

جليلي خاطرنشان كرد: بروشور حماسه پروانه‌ها با موضوع بصيرت دانشجو در تيراژ پنج هزار نسخه چاپ و در دانشگاه آزاد و خوابگاه‌ها توزيع و بيانيه روز دانشجو نيز در نماز جمعه شاهرود و در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي شاهرود توزيع شد.

وي بيان كرد: برگزاري تريبون آزاد با موضوع مطالبات دانشجويان از مسئولان دانشگاهي، استاني و كشوري در دانشگاه علوم پزشكي شاهرود در روز 16 آذر ماه از ديگر برنامه‌هاي بسيج دانشجويي شاهرود بود.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‎هاي شاهرود اظهار كرد: جشن دانشجويي دانشگاه غيرانتفاعي نور دانش با همكاري بسيج دانشجويي شهيد بسطامي اين دانشگاه با حضور دانشجويان در تالار ذوب آهن شاهرود در روز 18 آذر ماه برگزار مي‌شود.

جليلي افزود: در اين جشن دانشجويي كه با سخنراني رئيس دانشگاه و معاونت آموزشي اين دانشگاه و اجراي گروه فرهنگي عرفان برگزار مي‌شود، از دانشجويان ممتاز علمي و بسيجي تقدير به عمل مي‌آيد.

وي با اشاره به برگزاري يادبود شهداي دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي شاهرود گفت: يادبود شهداي دانشجو به مناسبت روز دانشجو، 20 آذر ماه با سخنراني كاظم جلالي نماينده شاهرود در مجلس شوراي اسلامي در مسجدالنبي دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‎هاي شاهرود اظهار كرد: اين برنامه به همت بسيج دانشجويي حوزه شهيد مفتح دانشگاه آزاد اسلامي و با مداحي علي يزداني از ساعت 10 تا 12 برگزار مي‎شود.

جليلي با اشاره به اكران فيلم استرداد در دانشگاه شاهرود گفت: به مناسبت روز دانشجو، فيلم سينمايي استرداد برگزيده جشنواره فيلم فجر به همت حوزه بسيج دانشجويي شهيد مطهري در سالن شقايق‌هاي دانشگاه شاهرود به نمايش گذاشته مي‌شود.

وي تصريح كرد: سخنراني قديري‎ابيانه، كارشناس تاريخ و مسائل سياسي در خصوص مذاكرات ژنو به همت بسيج دانشجويي حوزه شهيد مطهري، 24 آذر ماه در تالار شقايق‌هاي دانشگاه شاهرود برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‎هاي شاهرود در ادامه افزود: به مناسبت روز دانشجو، نشريه مهاجر در ارتباط با اين روز و وقايع آن و انتظارات امام و رهبري از دانشجو چاپ و در بين اساتيد و دانشجويان دانشگاه شاهرود به همت حوزه شهيد مطهري بسيج دانشجويي شاهرود توزيع شد.

جليلي با دعوت از همه دانشجويان براي حضور در برنامه‌هاي روز و هفته دانشجو گفت: اين برنامه‌ها با هدف ارتقاي بصيرت دانشجويان و تجليل از افسران جنگ نرم برگزار و از عموم دانشجويان دعوت مي‌شود در اين برنامه‌ها شركت و بهره لازم را ببرند.

انتهاي پيام/2249/ك40

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن