تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819472941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول تربيت بدني دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي گيلان خبر دادنايب قهرماني دانشجويان پسر واحد رشت در مسابقات تكواندو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول تربيت بدني دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي گيلان خبر دادنايب قهرماني دانشجويان پسر واحد رشت در مسابقات تكواندو
مسئول تربيت بدني دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي گيلان از نايب قهرماني دانشجويان پسر واحد رشت در مسابقات تكواندو خبر داد.


مهرداد محمدياري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاري اين دوره از مسابقات تكواندو دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي اظهار كرد: اين دوره از مسابقات با حضور 30 نفر از دانشجويان واحدهاي دانشگاهي بندر انزلي، لاهيجان، رشت، فومن و شفت، آستارا و رودبار برگزار شد.

وي با بيان اينكه كيفيت برگزاري اين دوره از مسابقات بالا بوده است، افزود: اين دوره از مسابقات يك‌روزه و به ميزباني واحد رشت در سالن مجموعه ورزشي مجتمع آموزشي امام خميني اين واحد دانشگاهي در هشت وزن برگزار شد.

اين مسئول به نتايج رقابت‌ها اشاره كرد و گفت: پس از رقابت تيم‌هاي ورزشي اعزامي از واحدهاي دانشگاهي گيلان نتايج مسابقه اعلام شد.

وي با بيان اينكه در وزن منهاي 54 كيلوگرم، سجاد خوش‌سيرت از واحد رشت و رضا صديقي از واحد بندر انزلي به ترتيب مقام نخست و دوم را كسب كردند، افزود: در وزن 54 تا 58 كيلوگرم نيز محمد قلي‌پور از واحد انزلي، محب رجبي از واحد رشت و وحيد زرين‌فر از واحد آستارا به ترتيب نفرات نخست تا سوم شدند.

محمدياري ادامه داد: در وزن 58 تا 63 كيلوگرم، علي سرعتي از واحد لاهيجان، ميثم باقري از واحد رشت و سهراب چگيني از واحد رودبار به ترتيب موفق به كسب مقام نخست تا سوم شدند.

به گفته وي، در وزن 63 تا 68 كيلوگرم نيز مهران فلاح از واحد رشت، ضياء‌الدين صفري از واحد لاهيجان و كيوان محمدي ويسرودي از واحد فومن و شفت نفرات نخست تا سوم اين وزن شدند.

اين مسئول ادامه داد: ساسان صفرزاده از واحد رشت، فرزاد حيدري از واحد لاهيجان جزو نفرات نخست و دوم شدند و در وزن 68 تا 74 كيلوگرم سجاد اسكندرپور از واحد آستارا و سيد سجاد جوادي از واحد رودبار مشتركاً به مقام سوم رسيدند.

به گفته وي، در وزن 74 تا 80 كيلوگرم نيز بنيامين محمدي از واحد لاهيجان، عليرضا آقايي از واحد فومن و شفت به مقام نخست و دوم و مصطفي كيميا از واحد انزلي و امين غلامرضاپور از واحد رشت به صورت مشترك به مقام سوم رسيدند.

به گفته محمدياري، در وزن 80 تا 87 كيلوگرم محمد علي احمدي از واحد لاهيجان به مقام نخست، عباس نوري از واحد انزلي به مقام دوم و محمد شهيدي از واحد آستارا و مرتضي جاني‌زاده از واحد رشت به صورت مشترك به مقام سوم رسيدند.

وي تصريح كرد: در وزن بالاي 87 كيلوگرم نيز ميثم رستم‌نژاد از واحد انزلي به مقام نخست، مصطفي انصاري از واحد لاهيجان به مقام دوم و ميلاد رجبي از واحد فومن و شفت و محمد جواد آذريان از واحد رودبار مشتركاً به مقام سوم اين وزن نايل شدند.

به گزارش فارس، در مسابقات تكواندوي استاني واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي گيلان، محمدعلي احمدي از واحد لاهيجان بازيكن اخلاق و ساسان صفرزاده از واحد رشت نيز به عنوان بازيكن فني معرفي شدند.

در اين دوره از مسابقات نتايج تيمي به دست آمده شامل دانشگاه آزاد اسلامي واحد لاهيجان با كسب 46 امتياز تيم نخست و دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت با كسب 44 امتياز به عنوان تيم دوم و دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندر انزلي با كسب 32 امتياز به عنوان تيم سوم مسابقات تكواندو دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي آزاد استان گيلان شناخته شدند.

مسابقات قهرماني تكواندو دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي گيلان با حضور 6 تيم از واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي گيلان به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت برگزار شد.

انتهاي پيام/84002/ز40

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن