تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820663976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان: 270 مركز درماني در كردستان طرف قرار داد كميته امداد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان: 270 مركز درماني در كردستان طرف قرار داد كميته امداد هستند
موسي نژاد گفت: در حال حاضر 270 مركز درماني در سطح استان كردستان با كميته امداد امام خميني (ره) قرارداد دارند.


به گزارش خبرنگار برنا از سنندج؛ قنبر موسي نژاد صبح شنبه در جريان بازديد از مراكز درماني طرف قرار داد كميته امداد اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تا كنون 53 هزار و 473 ركورد اسناد در رايانه ثبت شده است.

وي افزود: در طول سال گذشته اعتباري بالغ به 805 ميليون به 43 نفر به منظور دريافت خدمات درماني به استان هاي ديگر ارجاع داده شده است.

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان بيان كرد: در حال حاضر 47 هزار و 569 مددجوي زيرپوشش اين نهاد از خدمات بيمه تامين اجتماعي در استان بهره مند هستند.

موسي‌ نژاد يادآور شد: در شش ماهه نخست سال ‌جاري 41 هزار و 749 مدد جو به مراكز درماني طرف قرارداد كميته امداد امام خميني (ره) معرفي شده‌اند.

اختصاص 2 ميليارد ريال به بيماران خاص
وي ادامه داد: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام گرفته در شش ماهه نخست سال جاري كميته امداد كردستان 2ميليارد و 746 ميليون ريال اعتبار به بيماران خاص اختصاص داده شده است.

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان گفت: در حال حاضر اين نهاد مقدس از 157 بيمار خاص در سطح استان حمايت مي كند.

موسي نژاد اظهار داشت: همچنين كميته امداد كردستان از هزار و 537 كودك مبتلا به سوء تغذيه حمايت مي كند و در شش ماهه نخست سال جاري نيز چهار ميليارد و 604 ميليون ريال اعتبار را صرف درمان اين كودكان كرده است.

وي افزود: همچنين در شش ماهه اول سال جاري چهار هزار و 902 زن سرپرست خانوار ارزيابي سلامت شده اند و چهار هزار و 902 مورد كالاي بهداشتي در اين مدت با اعتباري بالغ بر 250 ميليون ريال در بين مددجويان تحت پوشش توزيع شده است.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن