تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين سمينار روشهاي نوين زيبايي پوست و ليزر هفته آينده برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اولين سمينار روشهاي نوين زيبايي پوست و ليزر هفته آينده برگزار مي‌شود
اولين سمينار روش هاي نوين زيبايي پوست و ليزر هفته آينده برگزار مي شود.در اين سمينار فن آوري تهيه فاكتور رشد از پلاسماي غني شده از پلاكت و فراهم آوردن سلولهاي چربي از دور ناف با هدف ترميم زخم ها معرفي مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، اولين سمينار تخصصي آشنايي با روشهاي نوين زيبايي پوست و ليزر با هدف استفاده از پتانسيل هاي علمي و تخصصي كشور و نيز تكنولوژي هاي روز دنيا، همچنين به منظور افزايش سطح دانش پزشكي در حوزه هاي پلاستيك و زيبايي، گوش، حلق و بيني و پوست و زيبايي 28 و 29 آذر امسال در هتل المپيك تهران برپا مي شود.

شاهرخ عطاريان دبير اين سمينار گفت: بر خلاف باور عموم، كاربرد زيباسازي پوست تنها براي افراد مسن و گروهي كه خواستار بهبود در وضعيت پوست خود هستند. نيست و عمده كاربرد آن براي بيماران دچار آسيبهاي ناشي از تروما(ضربه)، بيماران دچار سوختگي، مبتلايان به بيماري ها و زخم هاي عروقي و زخم هاي ناشي از ابتلا به بيماري ديابت، ناهنجاري هاي سرطاني و افراد دچار ناهنجاري هاي مادرزادي است.

وي ادامه داد: ارائه و معرفي تكنولوژي هاي نوين روز دنيا در حوزه زيبايي و ليزر، تعامل متخصصان و استادان پلاستيك و زيبايي،گوش و حلق و بيني، پوست و زيبايي و نيز ارايه روش هاي نوين زيبايي پوست و ليزر از اهداف اين سمينار دو روزه است.

دبير اولين سمينار تخصصي آشنايي با روش هاي نوين زيبايي پوست و ليزر با اشاره به اينكه آشنايي با تكنيك هاي صحيح تزريق ژل و بوتاكس از محورهاي اين سمينار است، تصريح كرد: در اين سمينار كاربردهاي درماني بوتاكس از قبيل نقش آن در برطرف كردن سردردهاي ميگرني، فلج هاي اسپاسموديك (گرفتگي عضلات)و بيماري هاي داخلي اعصاب از يك سو و از سوي ديگر، معرفي بوتاكس هاي استاندارد به متخصصان براي كاربرد هاي درماني و زيبايي ارائه مي‌شود.

وي گفت: با توجه به اينكه استفاده از ليپوليزر مي بايست، تنها به همراه ليپوساكشن و آن هم در مردان و در مورد چربي هاي سفت و قهوه‌اي رنگ صورت گيرد، متأسفانه شاهديم، جراحان عمومي بدون آشنايي با طرز صحيح استفاده از اين روش به طور گسترده از ليپوليزر به تنهايي و بدون استفاده از ليپوساكشن استفاده

مي كنند كه اين امر عوارضي از قبيل كم خوني، مشكلات كبدي و ضايعات پوستي براي بيماران به همراه داشته است كه اين سمينار قصد دارد، كاربرد ليپوساكشن با بهره گيري از ليپوليزر در درمان چاقي موضعي را به متخصصان ارائه كند.

عطاريان همچنين از ارائه فن آوري تهيه فاكتور رشد از پلاسماي غني شده از پلاكت و فن آوري فراهم آوردن سلول هاي چربي با هدف ترميم زخم ها به عنوان ديگر مباحثي نام برد كه قرار است در اين سمينار مطرح شود.

وي ادامه داد: در اين سمينار همچنين كاربرد نوين CO2 ليزر در پوست؛ نانو فناوري دارو و تروماي جديد اسكلتي عضلاني؛ استفاده از پروتكل هاي درماني جديد و جوانسازي و زيباسازي پوست؛ تزريق چربي و سلولهاي بنيادي و نقش آندوسكوپي در جوانسازي صورت به متخصصان ارائه مي‌شود.

اولين سمينار تخصصي آشنايي با روش هاي نوين زيبايي پوست و ليزر به همراه نمايشگاه جانبي لوازم، مواد و تجهيزات پزشكي با همكاري انجمن جراحان پلاستيك و زيبايي، دانشگاه هاي علوم پزشكي زنجان و دانشگاه جامع علمي كاربردي و نيز موسسه آموزش عالي هرمزان بر پا مي‌شود.

انتهاي پيام/

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن