تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819541473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راستاي اجراي طرح نذر كتاب انجام شد؛ اهداي 50 جلد كتاب توسط شهردار حر


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در راستاي اجراي طرح نذر كتاب انجام شد؛ اهداي 50 جلد كتاب توسط شهردار حر
عبدالرضا رشيدي‌پور شهردار شهر حر شهرستان شوش دانيال (ع) كه در كتابخانه عمومي حر حاضر شده بود ضمن عضويت در اين كتابخانه عمومي ۵۰ عنوان كتاب نيز به عنوان نذر كتاب در راستاي طرح اهداء و نذر كتاب به كتابخانه عمومي اين شهر اهدا كردند در راستاي اجراي طرح نذر كتاب انجام شد؛ اهداي 50 جلد كتاب توسط شهردار حر


ايلنا: رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شوش از اهداي ۵۰ عنوان كتاب توسط شهردار شهر حر شهرستان شوش به كتابخانه اين شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايلنا از خوزستان، عبدالرضا رشيدي‌پور شهردار شهر حر شهرستان شوش دانيال (ع) كه در كتابخانه عمومي حر حاضر شده بود ضمن عضويت در اين كتابخانه عمومي ۵۰ عنوان كتاب نيز به عنوان نذر كتاب در راستاي طرح اهداء و نذر كتاب به كتابخانه عمومي اين شهر اهدا كردند.

رشيدي‌پور در حاشيه اين بازديد ضمن ابراز خرسندي از حضور در كتابخانه اذعان نمود: فعاليت‌هاي فرهنگي مكمل كارهاي عمراني ماست و كتاب پايه و اساس فعاليت‌هاي فرهنگي است. اگر ما به عنوان مسئولين اين بخش از پايه و اساس غافل بمانيم و نسبت به كتاب و فرهنگ بي‌توجه باشيم منطقه ما هيچوقت به پيشرفت و تعالي نخواهد رسيد. لازمه رسيدن به پيشرفت و آينده‌اي روشن نهادينه كردن مطالعه و كتابخواني در فعاليتهاي روزمره مردم و حضور جوانان و نوجوانان و كودكان در كتابخانه‌هاي عمومي مي‌باشد كه بالطبع مسئولين كتابخانه بايد منابع مورد نياز را فراهم نمايند و فعاليتهاي فرهنگي كتابخانه‌هاي عمومي را با توجه به نياز جوانان منطقه افزايش دهند.

اعتقاد ما اين است كه با يك تعامل خوب و سازنده در بين همه دستگاه‌هاي اجرايي اين بخش و همدلي آن‌ها در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه به اين هدف بزرگ خواهيم رسيد و شرط آن همكاري و همدلي همه مسئولين است.

شهردار شهر حر در گفتگويي صميمانه با گروهي از دانش آموزان از نزديك به مشكلات و درخواست‌هاي آنان گوش داده و قول مساعدت در رفع آن‌ها را اعلام كرد.

وي همچنين از دانش آموزان خواست تا با انس با كتاب پله‌هاي ترقي را طي كنند و به كتابهاي درسي اكتفا نكنند و مطالعه كتاب را وارد فعاليتهاي روزمره زندگي خود كنند.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن