تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استادار جديد كردستان:كردستان را در مسير توسعه و آباداني قرار مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استادار جديد كردستان:كردستان را در مسير توسعه و آباداني قرار مي‌دهيم
استاندار جديد كردستان با بيان اينكه كردستان مانند آينه‌اي صاف و شفاف است كه غبار محروميت روي آن را گرفته گفت: استان را در مسير توسعه و آباداني قرار مي‌دهيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدي در مراسم توديع معارفه خود كه پيش از ظهر امروز با حضور وزير كشور در سنندج برگزار شد، اظهار كرد: كردستان مانند آيينه‌اي صاف و شفاف است كه غبار محروميت روي آن را گرفته است كه بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود اين غبارها را كنار زد و كردستان را به استاني آباد تبديل كرد.

وي هدف اصلي و اولويت مهم خود را توسعه استان عنوان كرد و بيان داشت:‌ از تمام ظرفيت‌هاي استان براي تحقق چشم‌انداز آقاي روحاني در خصوص كردستاني آباد و آزادتر و تبديل آن به الگوي كردها دنيا استفاده خواهيم كرد.

استاندار جديد كردستان تصريح كرد: هرچند بنده تجربياتي در زمينه استانداري در استان‌هاي كه شباهت زيادي با كردستان دارند را دارم، اما براي توسعه و تحول استان نيازمند همكاري مردم و حمايت مديران و شخصيت‌هاي ذي‌نفوذ در عرصه‌هاي مختلف هستم.

زاهدي اضافه كرد:‌ قول مي‌دهم تمام توان خود را در زمينه توسعه استان بكار گيرم و آن را در وضعيتي مناسب قرار دهم.

وي تغييرات مديران را امري طبيعي خواند و تصريح كرد: مردم با انتخاب آقاي روحاني به يك گفتمان جديد راي دادند و بايد بپذيريم هر دولتي مديران خود را خود انتخاب مي‌كند.

استاندار جديد كردستان عنوان كرد: با ارزيابي، ارزش‌يابي و توان‌بخشي مديران از ظرفيت آنها استفاده خواهيم كرد و هر كسي كه توان مديريت توسعه‌اي داشته و گفتمان دولت را قبول كند و رويكرد اعتدال را پذيرفته باشد از آن استفاده خواهيم كرد.

انتهاي پيام/79001/ح30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن