تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبح امروز صورت گرفتبرگزاري نخستين نشست ستاد دهه فجر در كانون پرورش فكري كودكان كهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صبح امروز صورت گرفتبرگزاري نخستين نشست ستاد دهه فجر در كانون پرورش فكري كودكان كهگيلويه و بويراحمد
با حضور نمايندگاني از كميته امداد و بهزيستي، نشست ستاد دهه فجر در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، صبح امروز اولين نشست كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر استان كهگيلويه و بويراحمد در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد.

در اين نشست نمايندگاني از كميته امداد امام خميني، بهزيستي و صدا و سيماي استان حضور داشتند.

سيد هاني حسيني مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كهگيلويه و بويراحمد ضمن تاكيد بر لزوم آشنايي نسل جديد انقلاب با اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و بنيانگذار كبير اظهار داشت: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان با برنامه‌ريزي و تدوين چندين برنامه هدفمند ويژه ايام دهه مباركه فجر، ضمن آشنا كردن كودكان و نوجوانان با وقايع و اهداف پيروزي انقلاب بر اساس عناوين روز شمار انقلاب برنامه‌هاي گسترده‌اي را برگزار خواهد كرد.

وي گفت: ذهن كودكان مانند ظرفي است كه اگر انديشه‌هاي مثبت به اين ظرف منتقل شود كودك در مسير مثبت قرار گرفته و رفتاري مثبت خواهد داشت در صورتي كه اگر انديشه‌هاي ناسالم به ذهن او منتقل شود رفتار او در جهت منفي و نادرست هدايت مي‌شود.

اين مسئول در ادامه افزود: قبل از هر چيزي ما خود بايد انقلاب را بشناسيم و براي آشنايي كودكان با انقلاب عاشقانه فعاليت داشته باشيم تا كودكان ما نيز با شور و اشتياق در اين فعاليت‌ها با ما همراه شوند.

در ادامه اين نشست نمايندگان دستگاه‌هاي مختلف استان به ارائه پيش‌بيني برنامه‌هاي متناسب خود در حوزه كودك و نوجوان پرداختند.

سپس هر كدام از اعضا آمادگي خود را براي مشاركت در برگزاري برخي از برنامه‌هاي پيشنهادي كانون اعلام كردند.

گفتني است، در اين نشست بر حضور حداكثري دانش‌آموزان در برنامه‌هاي اين كميته تاكيد شد.

انتهاي پيام/82009/م30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن