تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كولاك راه ارتباطي 32 روستاي زنجان را مسدود كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كولاك راه ارتباطي 32 روستاي زنجان را مسدود كرد
زنجان - خبرگزاري مهر: مسئول مركز مديريت راه‌هاي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان، گفت: بر اثر وقوع كولاك راه ارتباطي 32 روستاي استان زنجان مسدود است.

مسعود خوشكام در گفتگو با خبرنگار مهر،به وضعيت راههاي روستايي در استان اشاره كرد و افزود: گردنه آق گديك براي تردد نياز به زنجير چرخ دارد .

وي اظهار داشت: 30 روستا در حوزه ماهنشان و دو روستا هم در حوزه خرمدره به علت كولاك شديد براي تردد نياز به زنجير چرخ دارد، خوشبختانه تاكنون اتفاق خاصي رخ نداده و هم اكنون راهداران براي بازگشايي مجدد 30 روستا در محور ارتباطي ماهنشان و دو روستا در محور خرمدره تلاش مي كنند.

مسئول مركز مديريت راه‌هاي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان به بارش در محور زنجان به طارم اشاره كرد و يادآور شد: تردد در اين محور امكان پذير است ولي بايد رانندگان زنجير چرخ همراه داشته باشند و خودرو خود را از لحاظ ايمني و فني كاملا ايمن كرده باشند.

خوشكام همچنين تاكيد كرد: هيچ گونه مشكلي در راستاي تردد مسافران در محورهاي مواصلاتي وجود ندارد .

وي در ادامه گفت: به رانندگان توصيه مي‌شود براي تردد در محورهاي مواصلاتي استان زنجان از لوازم گرمايشي و زنجير چرخ استفاده كنند و قبل از مسافرت از وضعيت محورهاي مواصلاتي استان با خبر شوند.

مسئول مركز مديريت راه‌هاي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان تصريح كرد: رانندگان مي توانند با ارسال پيامك به سامانه 1000241141 از وضعيت راه هاي استان زنجان با خبر شوند.

خوشكام افزود: همچنين مسافران مي‌توانند از طريق تلفن گوياي 141 از وضعيت جاده هاي استان باخبر شوند.

كد خبر: 2191628

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۸ - ۱۱:۵۶

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن