تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چالدران:راه ارتباطي 18 روستاي مرزي چالدران مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار چالدران:راه ارتباطي 18 روستاي مرزي چالدران مسدود است
فرماندار چالدران گفت: راه ارتباطي 18 روستاي مرزي و صعب‌العبور چالدران مسدود است.
احمدرضا قلي‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اروميه اظهار داشت: تمامي محورهاي مواصلاتي بين شهري چالدران باز بوده و تردد روان بوده و در جاده‌هاي روستايي نيز تردد با زنجير چرخ امكان‌پذير است.

وي ادامه داد: راه‌هاي ارتباطي حدود 18 روستاي چالدران در مناطق مرزي و صعب العبور مسدود است و راهداران در تلاش براي بازگشايي هستند.

قلي‌پور يادآور شد: طي بارش‌هاي اخير در چالدران به 37 دستگاه ماشين در راه مانده در كولاك امداد رساني شده و حدود 95 نفر مسافر از كولاك نجات يافتند و در مراكز امدادي هلال احمر اسكان داده شدند.

وي تصريح كرد: راهداران در چالدران به صورت شبانه‌روزي در جاده‌ها آماده‌باش هستند و با توجه به اينكه چالدران منطقه برف‌گير بوده در صورت كولاك كه موجب مسدود شدن جاده‌ها مي‌شود راهداران با آمادگي كامل مسير را بازگشايي مي‌كنند.

قلي‌پور خواستار شد: رانندگاني كه قصد تردد در مسيرهاي مواصلاتي به اين شهرستان را دارند حتما ضمن رعايت نكات ايمني، اتومبيل خود را به سيستم گرمايشي و زنجير چرخ مجهز كنند.

فرماندار چالدران يادآور شد: طي بارش‌هاي اخير ارتفاع برف در سطح شهر بيش از 60 سانتي‌متر و در ارتفاعات بيش از 130 سانتي‌متر بوده كه در نوع خود كم سابقه است.

انتهاي پيام/61005/صا20

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن