تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبيل:امامان جمعه در خط مقدم مطالبات مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اردبيل:امامان جمعه در خط مقدم مطالبات مردم هستند
امام جمعه اردبيل گفت: امامان جمعه به دليل ارتباط مستقيم با مردم در خط مقدم مطالبات آنان هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري اردبيل، حجت‌الاسلام سيد حسن عاملي در همايش امامان جمعه استان اردبيل كه با حضور استاندار اردبيل در ساختمان حوزه علميه اردبيل برگزار شد، اظهار داشت: به دليل اهميت خدمت‌رساني فاخر به مردم، امامان جمعه آماده هرگونه همكاري با مديريت اجرايي استان اردبيل در پيشبرد امور هستند.

وي يادآور شد: مشاركت در تقويت موسسات فرهنگي، حوزه‌هاي علميه، دارالقرآن‌ها و فعاليت شوراهاي فرهنگ عمومي شهرستان‌ها از جمله مصاديق همكاري امامان جمعه در تعالي روز‌افزون منطقه است.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنان خود اهتمام بيشتر براي اشتغالزايي با توسعه صنعت در مناطق مختلف استان، تكميل مصلاهاي در دست احداث، رسيدگي به وضعيت راه‌هاي روستايي و فعال كردن پروژه‌هاي راكد را از جمله انتظارات مردم و امامان جمعه از بدنه اجرايي استان برشمرد.

عاملي گفت: استفاده از افراد لايق در مديريت‌ها به تحقق اين امور مهم كمك شاياني خواهد كرد.

وي تصريح كرد: امامان جمعه به دليل ارتباط مستقيم با مردم در خط مقدم مطالبات آنان هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، استاندار اردبيل نيز در اين همايش با اشاره به عقب‌ماندگي‌هاي استان اردبيل در برخي حوزه‌ها بيان داشت: تلاش مي‌كنيم با ورود سرمايه‌گذاران ذي‌صلاح به منطقه صنايع بزرگ و مادر در استان اردبيل توسعه يابد.

مجيد خدابخش نقش امامان جمعه در تشويق سرمايه‌گذاران و خيرين براي كار بيشتر در استان اردبيل را نقشي مهم و اثرگذار توصيف كرد و افزود: پاك دستي، لياقت، تجربه و تخصص افراد از جمله معيارهاي اساسي در انتخاب مديران استان اردبيل خواهد بود.

وي بر رعايت اعتدال در تصميم‌گيري‌هاي مهم تاكيد كرد و گفت: براي تحقق مطلوب اين امور مهم از نظرات مشورتي و روشنگرانه امامان جمعه استان اردبيل بهره خواهيم برد.

انتهاي پيام/62005/ر

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن