تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803076964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده ولي فقيه در استان كردستان:سابقه استاندار جديد يك مزيت براي كردستان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه در استان كردستان:سابقه استاندار جديد يك مزيت براي كردستان است
نماينده ولي فقيه در كردستان در خصوص زاهدي استاندار جديد اين استان گفت: سابقه 30 ساله استاندار جديد در استان‌هاي حساسي چون سيستان و بلوچستان، ايلام و مركزي يك مزيت براي كردستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسيني شاهرودي صبح امروز در مراسم توديع استاندار سابق كردستان و معرفي استاندار جديد اين استان اظهار داشت: مردم كردستان به تبعيت از ساير استان‌هاي كشور در خلق حماسه سياسي عظيم مشاركت داشته‌اند.

وي با اشاره به مذاكرات اخير هسته‌اي بين ايران و طرف‌هاي غربي تصريح كرد: كشورهاي جهان در برابر ايران هسته‌اي كوتاه آمدند و سر و صداهاي كنوني آنها ناشي از اثرگذاري اين مذاكرات است.

نماينده ولي فقيه در كردستان با بيان اينكه اين مسئله از عنايات خداوند است، خاطرنشان كرد: ايستادگي ملت ايران در برابر فشارهاي خارجي و در طول سال‌هاي مختلف برگ زريني در تاريخ ايران است.

شاهرودي با ابراز اميدواري از اينكه تغيير و تحولات در مجموعه دولت در راستاي رشد و ترقي استان و كشور باشد، اظهار كرد: بايد از شهبازي استاندار سابق كردستان كه تلاش فراواني براي عمران و آباداني استان داشت به جد تشكر كرد.

وي افزود: شهبازي به صورت شبانه روزي براي رشد و ترقي استان فعاليت مي‌كرد و مردمي بودن و دلسوزي از ويژگي‌هاي بارز اين شخص وي بود.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان با يادآوري سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري به استان كردستان در سال 88 آن را نقطه عطفي در تاريخ استان دانست و افزود: برنامه‌ريزي و اجراي پروژه‌هاي اين سفر از مهم‌‌ترين دستاوردهاي بود كه حاصل شده است.

شاهرودي تحول اقتصادي حاصل از اين طرح‌ها را چشمگير دانست و گفت: در حالي كه تعهدات اين سفر 800 ميليارد تومان تصويب شده بود، طبق آمارها از سوي نهاد رهبري يك هزار و 700 ميليارد تومان براي اين طرح‌ها تاكنون هزينه شده است.

وي با اشاره به فرهنگي ناميدن كردستان از سوي رهبر معظم انقلاب و لزوم تغيير نگاه امنيتي به اين استان از سوي مسئولين افزود: رهبر تأكيد داشتند، قوم كرد يك فرصت است و بايد به رسانه ملي در اين استان نگاه فرا استاني شود تا بتواند آرمان‌هاي نظام را به پيش برد و خوشبختانه در اين راستا موفق بوده است.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان با تأكيد بر اينكه نبايد در اين استان مشكل بيكاري وجود داشته باشد، تصريح كرد: كردستان با وجود ظرفيت‌هاي فراوان در بخش‌هاي كشاورزي، صنعت، دامداري و معادن و همچنين وضعيت جغرافيايي و هم مرزي با عراق آماده جهشي بزرگ است.

حجت‌الاسلام شاهرودي با اشاره به بدخواهي دشمنان براي سوء استفاده از مشكلات موجود در استان ادامه داد: با وجود اين مشاهده كرديم، چگونه سرمايه‌ها به سمت استان سرازير شد و بايد همچنان به سمت مديريت برتر حركت كنيم.

وي با بيان اينكه اين سير صعودي در استان پس از سفر مقام معظم رهبري شروع شده است، گفت: خوشبختانه تمام نيروهاي سياسي استان در خصوص استاندار جديد اتفاق نظر دارند.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان در خصوص زاهدي استاندار جديد كردستان نيز گفت: هيچ استانداري تاكنون با اين سابقه وارد استان كردستان نشده و وي با سابقه 30 ساله در استان‌هاي حساسي چون سيستان و بلوچستان و ايلام و استان مركزي پا به اين خطه گذاشته است.

حجت الاسلام شاهرودي با تشكر از رئيس جمهور و تأكيد وي بر لزوم حل مشكلات استان افزود: توصيه من به مديران اين است كه در وهله نخست از مديران بومي استفاده كنند.

وي افزود: در اين ميان بايد شايسته‌ترين‌ها انتخاب شوند و در رأس امورات قرار بگيرند، ضمن آنكه همدلي و اتحاد در ميان مجموعه نيروهاي استان و احترام به استاندار جديد يك اصل است تا به وسيله آن ظرفيت‌ها بالفعل شوند.

انتهاي پيام/79012/س40

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن