تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامي كرج خبر دادانهدام باند سارقان داخل خودرو/كشف 50 فقره سرقت در كرج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي كرج خبر دادانهدام باند سارقان داخل خودرو/كشف 50 فقره سرقت در كرج
فرمانده انتظامي كرج گفت: با تلاش ماموران انتظامي شهرستان كرج اعضاي باند سارقان داخل خودرو با 50 فقره سرقت شناسايي و دستگير شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج به نقل از پايگاه خبري پليس البرز، سيدمحمد حقيقي گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در محدوده كمالشهر رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران كلانتري 24 كمالشهر قرار گرفت.

وي اظهار داشت: اكيپي از ماموران مجرب كلانتري با اعزام به محل سرقت و بررسي موضوع دريافتند كه سارقان با استفاده از يك دستگاه خودروي پيكان سفيد رنگ اقدام به سرقت مي‌كنند.

حقيقي افزود: ماموران در ادامه با انجام گشت‌هاي نامحسوس و تلاش‌هاي شبانه روزي سرانجام موفق به رويت خودرو مورد نظر شده و خودرو را در حالي كه در حال ورود به گاراژ بود توقيف و سرنشين آن را دستگير كردند.

وي گفت: متهم در بازجويي ماموران با معرفي خود به نام ««مرتضي-ج» به ارتكاب 50 فقره سرقت با همدستي فردي به نام «نصير-ش» اعتراف كرد و گفت كه اموال را پس از سرقت به گاراژي منتقل كرده و به صاحب آن مي‌فروختند.

اين مسئول اظهار داشت: مالخر كه صاحب گاراژي در كرج بود طي يك عمليات غافلگيرانه از سوي ماموران دستگير و در بازرسي از گاراژ 82 عدد انواع لوازم سرقتي داخل خودرو كشف شد.

وي با بيان اينكه با تلاش‌هاي پليس كرج تاكنون تعدادي از مالباختگان شناسايي شده‌اند و تلاش براي شناسايي ساير مالباختگان همچنان ادامه دارد، گفت: متهمان به همراه پرونده متشكله، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

انتهاي پيام/2302/ب

شنبه 2 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن