تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افرادي خرابكار با هدف سرنگوني دولت از خارج به لبنان وارد شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: افرادي خرابكار با هدف سرنگوني دولت از خارج به لبنان وارد شدند
بيروت - يك عضو ارشد حزب الله گفت: گروهي از لبناني ها با هدف سرنگوني دولت و به قدرت رسيدن، افراد خرابكاري را از خارج به لبنان وارد مي كنند تا بدين ترتيب به خواسته هاي خود جامعه عمل بپوشانند؛ گويي كه وسايل نابودي وخرابكاري در لبنان براي آنها كافي نيست.


به گزارش ايرنا از بيروت، "حسين موسوي" عضو فراكسيون" وفاداري به مقاومت" وابسته به حزب الله در مجلس، روز پنجشنبه در مراسمي در روستاي "نبي شيت" در بقاع شرق لبنان با اشاره به اوضاع جاري اين كشور گفت: همه بايد با استفاده از فرصت ها، ابتكار عمل لازم را براي نجات لبنان بدست بگيرند و با كار و تلاش در سطح ملي، از انبوه معضلات لبنان بكاهند.

اين عضو فراكسيون وفاداري به مقاومت تأكيد كرد: با توجه به تلاش هاي برخي در برهم زدن امنيت لبنان و نابودي آن، مسئولان دست اندركار دولت بايد بدانند آنچه امروز لبنان بيش از هر چيز ديگر به آن احتياج دارد، رشد سياسي است تا بدين ترتيب جلوي بسياري از تلاش هاي مذبوحانه در برهم زدن امنيت لبنان گرفته شود.

وي با اشاره به نقش ارتش در حمايت از كشور و شهروندان لبناني تأكيد كرد: معادله سه جانبه ارتش، مردم و مقاومت همچنان در حفظ لبنان و اقتدار آن پابرجاست و دولت بايد در راستاي كاهش تشنج هاي مذهبي و طايفي در كشور بكوشد.

** طرح سياسي آمريكا در منطقه و لبنان را شكست داديم

شيخ "نبيل قاوون" معاون شوراي اجرايي حزب الله روز پنج شنبه طي مراسمي در روستاي "عين بوسوار" در جنوب لبنان با اشاره به حملات برخي عليه مقاومت گفت: مقاومت قدرت لبنان است و كساني كه مقاومت را مورد هدف قرار مي دهند، هيچ زماني در كنار مقاومت نبوده اند.

وي افزود: گروه چهارده مارس كه همواره مقاومت را مورد هدف قرار داده، بايد بداند تا وقتي اسراييل در آرامش به سر برده و به مواضع آنها(14 مارس) تكيه مي كند، آنها در جايگاه محكوميت قرار دارند.

معاون شوراي اجرايي حزب الله با اشاره به پيروزي مقاومت در جنگ سي و سه روزه رژيم صهيونيستي عليه لبنان تأكيد كرد: پيروزي مقاومت در اين جنگ، طرح سياسي آمريكا در منطقه و لبنان را شكست داد و همه جهان به جز گروه چهارده مارس به اين پيروزي اعتراف كردند.

** سلاحمان را زمين نمي گذاريم

از سوي ديگر "محمد ياغي" مسئول حزب الله در منطقه جنوب نيز با اشاره به درخواست آشكار و پنهان برخي در كنار گذاشتن سلاح حزب الله، گفت: در حالي كه مقدسات و بخشي از سرزمين ما همچنان اشغال است، برخي از ما مي خواهند سلاح مقاومت را كنار بگذاريم ولي ما به آنها مي گوييم تا هنگامي كه سرزمين مان تحت اشغال است، سلاح مقاومت نيز باقي خواهد ماند.

خاورم*2023**1030** 3404

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80237451

پنجشنبه|ا|29|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن