تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام ملت‌هاي اروپا- ۲۰۱۲ماتادورها به‌دنبال اولين 3 امتياز


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: جام ملت‌هاي اروپا- ۲۰۱۲ماتادورها به‌دنبال اولين 3 امتياز
دور دوم مسابقات گروه سوم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا 2012 امشب با ديدار ايتاليا و كرواسي در ساعت 20:30 و اسپانيا با ايرلند ساعت 23:15 به وقت ايران برگزار مي‌شود.شاگردان چزاره پراندلي و اسلاون بيليچ در ورزشگاه پوزنان لهستان و به قضاوت هوارد وب انگليسي مقابل يكديگر صف‌آرايي خواهند كرد.
ايتاليا كه تاكنون 6 بار مقابل كرواسي به ميدان رفته است، تنها توانسته يك پيروزي در يك مسابقه دوستانه مقابل اين تيم كسب كند.
اين در حالي است كه سهم كرواسي در اين ميان 3 برد بوده است. اسپانيا نيز ساعت 23:15 تلاش خواهد كرد تا با برتري پرگل مقابل ايرلند شانس‌ خود را براي صدرنشيني و ربودن گوي سبقت از ايتاليا افزايش دهد.
اسپانيا در حالي در ورزشگاه گدانسك لهستان و به قضاوت پدرو پروئنكا از پرتغال مقابل قعرنشينان گروه C به ميدان مي‌رود كه بازيكنان اين تيم در ديدار اول به شدت از چمن ورزشگاه انتقاد كرده‌ بودند و اين مي‌تواند نكته مثبتي براي شاگردان تراپاتوني باشد كه با شكست 3 بر يك مقابل كرواسي در اولين ديدار خود تحقير شدند. اسپانيا تاكنون 24 بار مقابل ايرلند به ميدان رفته است كه 13 برد، 7 تساوي و 4 شكست به نام خود ثبت كرده است. در بازي‌هاي سه شنبه شب تيم جمهوري چك با نتيجه 2بر يك تيم يونان را شكست داد و بازي تيم‌هاي لهستان با روسيه نيز با تساوي 1 بر يك به پايان رسيد.
برنامه بازي‌هاي جمعه شب
اوكراين - فرانسه ساعت 20:30
سوئد – انگليس ساعت 23:15
حاشيه‌هاي يورو
*پليس ضدشورش لهستان براي جلوگيري از زد وخورد بين هواداران تيم ملي روسيه و لهستان مجبور به استفاده از باتوم و گاز اشك آور شد. در اين درگيري شديد پيش از بازي روسيه و لهستان، طرفداران ميزبان با شعارهاي «روسيه فاحشه!!!» و «آشغال سرخ را با چكش له كن» با روس‌ها به نزاع پرداختند. يگان پليس ويژه لهستان مجبور به خشونت عليه هر دو طرف شده و تعدادي از حاضران را دستگير كرده است.
*پاول ندود ستاره سابق تيم ملي چك و يوونتوس طي مصاحبه اي اعلام كرد، تيم ملي چك در دور مقدماتي يورو 2012 حذف خواهد شد و روبين فن پرسي كاپيتان آرسنال به يوونتوس خواهد پيوست! گفته مي‌شود بانوي پير (لقب يووه) حقوق هفته‌اي 180هزار پوند را به آر.وي.پي پيشنهاد كرده و مي تواند وي را از چنگ منچسترسيتي ديگر خواهان فن پرسي بيرون آورد.
* اتحاديه فوتبال اروپا تصميم دارد تا با تحقيقات جدي درباره اتفاقات نژادپرستانه بازي‌هاي اسپانيا-ايتاليا و روسيه-چك، با خاطيان به شدت برخورد كند.

پنجشنبه|ا|25|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن