تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جستجو براي يافتن پيكر غرق شدگان رودخانه هاي خراسان رضوي ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جستجو براي يافتن پيكر غرق شدگان رودخانه هاي خراسان رضوي ادامه دارد
جستجو براي يافتن پيكر غرق شدگان رودخانه هاي خراسان رضوي ادامه دارد
مشهد - خبرگزاري مهر: ادامه جستجو براي يافتن پيكر غرق شدگان رودخانه هاي استان، آغاز رسمي طرح نشانه گذاري گوشت در مشهد، پيشي گرفتن بانوان خراسان رضوي از آقايان در ارتقاي ورزش كاراته عناوين اخبار استان هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، معاون جستجو و نجات هلال احمر خراسان‎رضوي ازكشف جسد 3 نفر از 5 غرق شده رودخانه‎هاي خراسان رضوي طي دو روز اخير و تلاش امدادگران براي يافتن پيكر دو تن ديگر خبر داد.

عليرضا عبدي اظهاركرد: تعداد 22حادثه در 13فروردين ماه سال جاري در خراسان‎رضوي گزارش شد كه با تلاش امدادگران 50نفر از اين حوادث نجات يافتند.

وي افزود: تعداد 14حادثه جاده‎اي، 2مورد سيل و 3مورد سانحه كوهستاني و همچنين مراجعات حضوري به مراكز امداد و نجات اين جمعيت در روز سيزدهم فروردين ماه امسال به ثبت رسيده است.

از مشهد به عنوان پرحادثه‎ترين شهرستان در روز طبيعت استان خراسان‎رضوي ياد كرد و ادامه داد: تربت جام ، تربت حيدريه، نيشابور و قوچان نيز از محورهايي بودند كه در روز گذشته حوادث بيشتري در آن‎ها به هلال احمر گزارش شده است.

طرح نشانه گذاري گوشت در مشهد به طور رسمي آغاز شد

رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي اداره كل دامپزشكي خراسان رضوي گفت: نشانه گذاري لاشه دام هاي كشتار شده در موسسه صنعتي گوشت مشهد براي اولينبار در خراسان رضوي بعد از طي موفقيت آميز مرحله آزمايشي در سال قبل بهصورت رسمي از ابتداي سال جاري شروع شد.

جعفر عطارباشي يكي از اهداف اجراي اين طرح را افزايش سطح و كيفيت نظارتهاي بهداشتي دامپزشكي دانست و يادآور شد: مصرف كنندگان از اين تاريخقادر خواهند بود بيش از گذشته نسبت به نظارت بهداشتي دامپزشكي بر فرايندتوليد گوشت قرمز در كشتارگاه و مراكز عرضه اطمينان حاصل كنند.

روز طبيعت پرحادثه ترين روز نوروز 91 در خراسان رضوي

مديرعامل جمعيت هلال احمر خراسان رضوي عامل انساني را موجب بروز 60درصد از تصادفات جاده‎اي دانست و روز طبيعت را پرحادثه‎ترين روز نوروز 91خراسان رضوي اعلام كرد.

علي اصغر حسن زاده گفت: به طور متوسط در تعطيلات نوروز در تصادفات جاده‎اي به صورت ميانگين روزانه هفت حادثه در جاده‎هاي استان ثبت شده است كه بيشترين حوادث امدادرساني شده توسط هلال احمر استان با 22مورد، مربوط به سيزدهم فروردين ماه امسال بود.

پيشي گرفتن بانوان خراسان رضوي از آقايان در ارتقاي ورزش كاراته

رئيس هيئت كاراته خراسان رضوي گفت: فعاليت بانوان كاراته‌كاي استان در سال هاي اخير به لحاظ كيفي و كمي در پيشرفت اين ورزش نسبت به آقايان، نقش اساسي داشته است.

حسين محمودي اظهار كرد: بانوان كاراته‌كاي استان با حضور فعال در مسابقات استاني و كشوري، برگزاري 4 دوره ليگ استان و كسب مدال‌هاي مختلف در ميادين ورزشي، توانسته اند در ارتقاي سطح كيفي ورزش كاراته، از آقايان سبقت بگيرند.

12 دهيار برتر خراسان رضوي انتخاب شدند

مديركل دفتر امور روستايي استانداري خراسان رضوي از انتخاب 12 دهيار برتر استان خبر داد.

اسماعيل نورمحمدي تصريح كرد: برنامه ريزي و كنترل پروژه هاي روستايي، مديريت توسعه زيرساخت هاي خدماتي روستايي، اصول و مباني بهداشت روستايي، فضاي سبز روستايي و منابع مالي و درآمدي دهياري ها از مواردي است كه دهياران بر اساس اين شاخص ها مورد ارزيابي قرار گرفتند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|14|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن