تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني: افرادي انتخاب كنيم كه شجاع و مستقل باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني: افرادي انتخاب كنيم كه شجاع و مستقل باشند
كساني كه انتخاب مي‌شوند توجه داشته باشند اين صندلي‌هاي مجلس، صندلي‌هاي مسئوليت است زيرا مقدرات مملكت به دست اين افراد است و از آن‌ها تقاضا داريم آنچه رضاي خداوند است در نظر بگيرند.
آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني از اساتيد برجسته حوزه علميه قم، صبح امروز راي خود را به صندوق سيار شماره ۴۰۹ انداخت.

به گزارش ايلنا، آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني اظهار داشت: ملت شريف ايران مي‌دانند يكي از امانات الهي مجلس است كه بايد مواظب باشيم اين امانت را به چه افرادي بسپاريم.

وي افزود: مجلس خانه ملت است خانه‌اي كه هر گونه تصميمي در آن گرفته مي‌شود و در سراسر كشور به اجرا در مي‌آيد. بايد در انتخابات دقت كنيم كساني كه خانه ملت را به دست آن‌ها مي‌سپاريم افرادي نجيب متدين دلسوز و خداپسند باشند.

استاد حوزه علميه قم گقت: افرادي انتخاب كنيم كه دلشان براي ملت بسوزد و شجاع و مستقل باشند براي اينكه مجلس مايه افتخار ملت است.

وي ياد آور شد: ملت ما در همه عرصه‌ها در صحنه حضور داشته‌اند و از همين جا از اين ملت نجيب ايران قدرداني مي‌كنم كه در تمام موارد همكاري لازم را با مراجع تقليد و رهبري عزيز داشته‌اند.

آيت الله علوي گرگاني ضمن مهم شمردن حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي گفت: هر چقدر مردم زود‌تر پاي صندوق‌هاي راي بيايند از اجر و ثواب بيشتري برخوردار خواهند شد و بدانند كه اين حضور به موقع آن‌ها بي‌پاسخ نخواهد ماند.

وي به منتخبين مردم خطاب كرد و گفت: كساني كه انتخاب مي‌شوند توجه داشته باشند اين صندلي‌هاي مجلس، صندلي‌هاي مسئوليت است زيرا مقدرات مملكت به دست اين افراد است و از آن‌ها تقاضا داريم آنچه رضاي خداوند است در نظر بگيرند.

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن