تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817697697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اغاز ثبت ‌نام زائران راهيان نور با خودروي شخصي


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اغاز ثبت ‌نام زائران راهيان نور با خودروي شخصي
نخستين ستاد ساماندهي زائران راهيان نور با اتومبيل‌ شخصي با ظرفيت پذيرايي از ۴۰ هزار زائر به همت ستاد شهيد باقري آغاز به كار كرد.

علي مهدوي بصير، مسئول روابط عمومي ستاد شهيد باقري در گفت‌وگو با فارس «توانا» در خصوص نخستين سفرهاي راهيان نور با خودروهاي شخصي گفت: در سال جاري با هدف جذب مسافران نوروزي به مناطق عملياتي جنوب، نخستين ستاد ساماندهي اتومبيل‌هاي شخصي زائر راهيان نور كليد خورد.

وي ادامه داد: طول دوره درنظر گرفته شده براي پذيرايي از زواري كه با اتومبيل شخصي به راهيان نور مي‌آيند، ۴ شب و ۳ روز خواهد بود كه در ۴ مقر استان خوزستان به ترتيب شب اول در مقر دزفول، شب دوم مقر هويزه، شب سوم مقر خرمشهر و شب چهارم مقر اهواز سازماندهي خواهند شد. به عبارتي سير حركت از شمال استان خوزستان و گردش در كل استان ادامه خواهد يافت.

مهدوي بصير توضيح داد: محل‌هاي اسكان در پادگان‌ها يا مدارس خواهد بود كه البته اولويت با خوابگاه‌هاي دانشجويي و مدارس است تا امكانات لازم براي خانواده‌هايي كه ترجيح مي‌دهند در كنار هم باشند در اتاق يا نهايتاً چادرهاي امداد هلال احمر به صورت كمپ‌هاي نسبتاً مجهز فراهم شود.

مسئول روابط عمومي ستاد شهيد باقري تصريح كرد: ثبت‌نام براي حضور خانواده‌ها از تاريخ ۲۵ بهمن ماه به صورت اينترنتي آغاز شده و پذيرايي گروه‌ها از تاريخ ۲۳ اسفند ماه سال ۹۰ تا ۸ فروردين ماه سال ۹۱ انجام خواهد شد.

وي تصريح كرد: ستاد شهيد باقري آمادگي پذيرايي از ۵۰۰ زائر در هر شب و در مجموع تا پايان دوره آمادگي پذيرايي ۴۰۰۰۰ زائر را خواهد داشت.

مهدوي بصير برنامه گروه‌ها را اينگونه توضيح داد: عصر روز نخست ورود هر گروه جلسه معارفه‌اي با حضور زائران برگزار خواهد شد و در روز آخر نيز برنامه وداع و قرعه‌كشي كمك هزينه كربلا را خواهيم داشت.

وي گفت:‌ با وجودي‌ كه دوره زماني زيارتي هر گروه ۴ روز در نظر گرفته شده اما در صورت تمايل زوار جهت اسكان زمان طولاني يا كوتاهتر از زمان پيش‌بيني شده در هريك از مقرهاي اسكان نيز وجود دارد.

مهدوي بصير ادامه داد: از صبح نخستين روز، هر روز خودرويي به عنوان خودروي راهنما حركت خواهد كرد و زائران در صورت عدم آشنايي با مسيرها يا تمايل به همراهي با گروه مي‌توانند پشت سر آن حركت كنند. سرنشينان اين خودرو، تيم هدايت بوده كه وظايفي از جمله پخش غذا در مناطق را به عهده دارند و البته طرح امداد ياور را براي رفع مشكلات احتمالي اتومبيل‌ها در جاده نيز پيش‌بيني كرده است.

مسئول روابط عمومي ستاد شهيد باقري با معرفي برنامه‌هاي ويژه فرهنگي اين ستاد بيان داشت: بسته‌هاي فرهنگي مختص خانواده نيز آماده شده كه البته سعي كرديم براي هر سن و قشر از اعضاي خانواده اختصاصي و مفيد باشد. برنامه سخنراني، شبي با شهدا، مشاوره، غرفه‌هاي كودكان با سرگرمي‌هاي سالم و غيره از برنامه‌هاي هر مقر خواهد بود.

وي ادامه داد: رايزني‌هايي براي اجراي برنامه‌هاي تفريحي مانند شنا در رود دز، اسكيت، تيراندازي با تفنگ بادي، مسابقات دارت، تئاتر، نمايش فيلم و غيره نيز انجام شده كه البته در دست بررسي است.

مهدوي بصير در خصوص هزينه‌هاي دريافتي بيان داشت: تنها هزينه دريافتي از زائران، كمك هزينه تغذيه است كه براي هر نفر در مجموع ۲۴۰۰۰۰ ريال خواهد بود.

مسئول روابط عمومي ستاد شهيد باقري در انتها يادآور شد: با توجه به ثبت‌نام اينترنتي، اولويت با كساني خواهد بود كه سريعتر براي ثبت‌نام اقدام كنند.

به گزارش توانا، علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي ۰۲۵۱۲۹۲۰۷۳۰-۰۹۱۲۶۵۴۰۸۶۵ دفتر روابط عمومي ستاد راهيان نور تماس بگيرند يا به پايگاه اطلاع‌رساني ستاد راهيان نور به آدرس http://www.rahiyannoor.ir مراجعه كنند.

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن