تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلاوند:ساخت 11.4 هزار قلم كالاهاي صنعت نفت آماده واگذاري به بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلاوند:ساخت 11.4 هزار قلم كالاهاي صنعت نفت آماده واگذاري به بخش خصوصي است
ساخت 11.4 هزار قلم كالاهاي صنعت نفت آماده واگذاري به بخش خصوصي است
اهواز - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: ساخت 11 هزار و 400 قلم كالاهاي كاربردي در صنعت نفت آماده واگذاري به بخش خصوصي است.

به گزارش خبرنگار مهر، هرمز قلاوند پيش از ظهر يكشنبه در مراسم آغاز به كار سومين نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي خوزستان با بيان اين مطلب افزود: سازندگان داخلي مي توانند با اعلام آمادگي و ارايه توانمندي خود در مناقصه هاي مربوط شركت كنند.

وي اظهار كرد: در حاليكه در10 سال گذشته حدود سه هزار قلم كالا مورد نياز مناطق نفت خيز جنوب در داخل طراحي و بومي سازي شده بود با رويكرد جديد در سال جاري سفارش ساخت نزديك به هفت هزار قلم كالاي تخصصي به سازندگان داخلي داده شده كه تا پايان سال آينده در اختيار واحدهاي متقاضي اين شركت قرار خواهد گرفت.

قلاوند با اشاره به اين كه در مناطق نفت خيز جنوب سالانه نزديك به 600 مناقصه برگزار مي شود ، گفت: 75 درصد از حجم قراردادهاي پروژه هاي نگهداشت توليد مربوط به تامين كالا و تجهيزات است كه فرصت مناسبي براي حضور سازندگان داخلي در اين زمينه است.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب ضمن معرفي اين شركت به بيان عملكرد آن در سال جاري پرداخت و افزود: از ابتداي سال تاكنون توليد نفت اين شركت به ميزان سه ميليون بشكه در روز تحقق يافت كه معادل 99.8 درصد برنامه تصويب شده از سوي هيئت مديره شركت ملي نفت ايران است.

وي اظهاركرد: تحقق اين برنامه در نتيجه افزايش تعداد دكلهاي حفاري از 39 به 46 دستگاه، بهره برداري از پروژه توسعه نفت ميدان مسجدسليمان و راه اندازي واحدهاي نمكزدايي و فرآورشي بوده است.

قلاوند، آغاز عمليات لرزه نگاري سه بعدي ميدان نفتي اهواز، راه اندازي مركز ازدياد برداشت نفت، افزايش تزريق گاز به ميدان آغاجاري، نصب سه دستگاه تلمبه درون چاهي و راه اندازي دو دستگاه فراورش سيار نفت را از دستاورد اين شركت در سال جهاد اقتصادي عنوان كرد.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بزرگداشت فرا رسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي و برگزاري سومين نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي همزمان با اين ايام گفت: اين نمايشگاه فرصت مناسبي براي ايجاد تعامل مثبت و سازنده ميان شركت هاي نفتي و سازندگان است تا با شناسايي نيازهاي صنعت نفت نسبت به تامين اقلام كاربردي در اين صنعت اقدام نمايند.

وي با بيان اينكه در اين نمايشگاه 200 شركت از سازندگان بزرگ تجهيزات صنعت نفت حضور دارند، از دست اندركاران برگزاري اين رويداد اقتصادي در شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و شركت نمايشگاه بين المللي استان خوزستان قدرداني كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن