تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير دانمارك به وزارت خارجه احضار شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سفير دانمارك به وزارت خارجه احضار شد
خاجي همچنين تأكيد كرد كه مسئوليت عواقب اين تصميمات نسنجيده و بحران‌آفريني‌ها به عهده اتحاديه اروپايي خواهد بود.
در پي تصويب تحريم‌هاي اروپا عليه ايران سفير دانمارك در تهران به عنوان رئيس دوره‌اي اتحاديه اروپا به وزارت خارجه فراخوانده شد.

به گزارش اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، در پي تصويب تحريم‌هاي جديد شوراي وزيران اتحاديه اروپايي عليه ايران در نشست سوم بهمن 1390، معاون اروپا و آمريكاي وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه سفير دانمارك در تهران را به عنوان نماينده رياست دوره‌اي اتحاديه اروپا به وزارت خارجه فراخواند و مراتب اعتراض شديد ايران را به اين تصميم غيرمنطقي اعلام كرد.

در اين ديدار علي‌اصغر خاجي معاون اروپا و آمريكاي وزارت امور خارجه كشورمان، وضع چنين تحريم‌هايي را اقدامي نامعقول و فاقد توجيه منطقي دانست و اظهار داشت: نيروهايي در داخل اتحاديه اروپايي به تبعيت از سياست‌هاي آمريكا و با اتخاذ رويكردي خصمانه درصدد تنش‌آفريني در روابط با جمهوري اسلامي ايران هستند.

معاون وزير امور خارجه كشورمان با تأكيد بر ماهيت صلح‌آميز برنامه هسته‌‌اي و همكاري‌هاي گسترده و كم‌سابقه جمهوري اسلامي ايران با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، پيشگامي ايران اسلامي در پيگيري اصول عدالت‌خواهي و تحكيم صلح و ثبات بين‌المللي را يادآوري كرد و افزود: ملت ايران بارها ثابت كرده كه هرگز تحت فشار و اقدامات ظالمانه حاضر به دست كشيدن از حقوق مشروع و قانوني خود نيست و مسلماً در آينده نيز تسليم چنين روش‌هايي نخواهد شد.

خاجي همچنين تأكيد كرد كه مسئوليت عواقب اين تصميمات نسنجيده و بحران‌آفريني‌ها به عهده اتحاديه اروپايي خواهد بود.

سفير رياست دوره‌اي اتحاديه در تهران نيز قول داد مراتب اعتراض جمهوري اسلامي ايران نسبت به اين تصميم را به مقامات اتحاديه اروپايي منتقل كند.

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن