تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817674460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در طول خدمت دولت نهم؛بانك سپه كردستان بيش از 3 هزار شغل ايجاد كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در طول خدمت دولت نهم؛بانك سپه كردستان بيش از 3 هزار شغل ايجاد كرده است
خبرگزاري فارس: مديرعامل بانك سپه كردستان گفت: بانك سپه اين استان در دولت خدمتگزار نهم براي بيش از 3 هزار نفر در كردستان شغل ايجاد كرده است.


جمال بني عامريان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بانك سپه كردستان در راستاي اعطاي تسهيلات به بنگاه‌هاي زودبازده توانسته با انعقاد قرارداد 3 هزار و 100 طرح با مبلغ تسهيلاتي بالغ بر 366 ميليارد ريال در ايجاد و تثبيت اشتغال براي بيش از 3 هزار نفر در استان نقش مهمي را ايفا كند.
وي افزود: در سفر هيئت دولت به استان كردستان بيش از 2 هزار و 300 فقره نامه از طريق سازمان امور اقتصادي و دارايي استان، دبيرخانه بانك‌ها و كميته امداد امام خميني (ره) به اين مديريت ارسال شده كه پس از بررسي براي پاسخگويي ضمن تفويض اختيار به مسئولان امر به آنان واگذار شد.
مديرعامل بانك سپه كردستان اضافه كرد: بودجه اختصاص يافته به اين مديريت در راستاي پاسخگويي به نامه‌هاي واصله از سوي استانداري كردستان براي پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه، 800 ميليون ريال تعيين و با توجه به كثرت نامه‌هاي دريافتي مبلغ 924 ميليون ريال در قالب قرض‌الحسنه و مبلغ 828 ميليون ريال در قالب ساير تسهيلات به متقاضيان پرداخت شد.
وي گفت: سال گذشته با توجه به سوابق درخشان بانك سپه مأموريت‌ پرداخت سود سهام عدالت به سهامداران بر عهده بانك سپه گذاشته شد و از مجموع سهامداران مشمول دريافت سود سهام در سراسر كشور بالغ بر 120 هزار نفر در كردستان سود سهام عدالت خود را از شعب بانك سپه دريافت كردند كه در مجموع رقمي بالغ بر 47 ميليارد ريال سود سهام به سهامداران پرداخت شد.
بني عامريان ادامه داد: در سال‌جاري نيز در مرحله نخست بالغ بر 121 هزار نفر در استان مشمول دريافت سود سهام هستند كه مأموريت توزيع سود بر عهده بانك‌هاي سپه، پست، بانك صادرات و بانك كشاورزي نهاده شده است و با توجه به سهميه اختصاص داده شده به هر بانك نسبت به توزيع سود اقدام مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه بانك سپه به عنوان نخستين بانك ايراني در راستاي ارائه خدمات الكترونيكي پيشگام بوده است، اذعان داشت: راه‌اندازي سيستم يكپارچه در تمام شعب بانك سپه سراسر كشور، راه‌اندازي سيستم آنلاين در تمام شعب بانك سپه، جايگزين كردن خطوط پرسرعت، نصب دستگاه عابر بانك در شعبات بانك، راه‌اندازي سايت شبانه‌روزي عابربانك، نصب دستگاه عابر بانك در لشگر 28 پياده كردستان، فرماندهي انتظامي استان و فرماندهي سپاه بيت‌المقدس استان از فعاليت‌ها و اقدامات دولت نهم در بانك سپه است.
بني عامريان افزود: راه‌اندازي سامانه تسويه ناخالص آني، نصب و راه‌اندازي پايانه‌هاي فروش در فروشگاه‌هاي استان، انتقال الكترونيكي وجوه از طريق دستگاه عابر بانك، انجام عمليات بانكي از طريق موبايل، امكان پرداخت الكترونيكي قبوض آبونمان از طريق دستگاه‌هاي عابر بانك و سايت الكترونيكي بانك سپه، ارائه برخي خدمات از طريق تلفن بانك و ارائه سفر كارت ملي به تمام كارمندان دولت از ديگر اقدامات انجام شده دولت نهم است.
وي در پايان تصريح كرد: در حال حاضر بانك سپه كردستان با 33 شعبه، دو باجه و بيش از 300 نيروي انساني فعال است.
انتهاي پيام/ل20

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن