تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817674834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محرري خبر داد:برون سپاري 100 خدمت دستگاهي قم به دفاتر پيشخوان دولت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محرري خبر داد:برون سپاري 100 خدمت دستگاهي قم به دفاتر پيشخوان دولت
برون سپاري 100 خدمت دستگاهي قم به دفاتر پيشخوان دولت
قم - خبرگزاري مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قم گفت: 19 دستگاه دولتي در قم نزديك به يكصد خدمت خود را به دفاتر پيشخوان دولت واگذار كرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرري ظهر يكشنبه در دومين همايش استاني و آئين افتتاح خدمات پيشخوان دولت كه در تالار آب قم برگزار شد، با تاكيد براينكه براساس وعده سال گذشته كارگروه دفاتر پيشخوان دولت اكنون به مرحله اي رسيده ايم كه 100 عنوان خدمت 19 دستگاه دولتي برون سپاري شده است، گفت: اميدواريم با گسترش واگذاري اين خدمات، تا اوايل سال آينده 50 خدمت دولتي را نيز به دفاتر پيشخوان دولت واگذار كنيم.

توسعه دفاتر پيشخوان دولت در راستاي اصل 44 قانون اساسي

رئيس كارگروه دفاتر پيشخوان دولت در قم با بيان اينكه اين نوع واگذاري‌ها در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي و تقويت بخش خصوصي كشور است، گفت: اكنون فصل آن رسيده كه با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري و خدمات رساني بهتر، سريع تر و كيفي تر به مردم به چابك سازي و كوچك كردن دولت و ادارات دولتي اقدام كنيم.

ارائه گزارش عملكرد كارگروه دفاتر پيشخوان دولت استان قم

وي با تصريح اين مطلب كه قم پيشتاز ارائه الكترونيكي خدمات است، گفت: طي دو سال گذشته كارگروه دفاتر پيشخوان دولت توانسته با 23 نشست رسمي و 61 نشست ديگر به يك جمع بندي درست از نيازهاي مردم و خواسته‌هاي مديران دفاتر پيشخوان دست يابد.

محرري با تاكيد بر اينكه تاكنون 170 بازديد از دفاتر و موارد زيادي پي‌گيري مشكلات و خواسته‌هاي مردمي داشته است، بيان داشت: درحال حاضر 130 دفتر خدمات پيشخوان شهري و روستايي در سطح استان قم فعاليت مي‌كنند كه شامل 70 دفتر شهري و 60 دفتر روستايي مي‌شود.

معاون استاندار قم با بيان اينكه حدود 20 دفتر مجهز به سيستم خودپرداز هستند، عنوان كرد: بسياري از دفاتر مجهز به نرم افزارهاي پيشرفته ازجمله نرم افزار ثبت تخلفات و درج شكايات مردمي هستند.

وي با ابراز خرسندي از تجهيز همه دفاتر خدمات پيشخوان دولت به تابلوي جديد، ادامه داد: تاكنون 21 خدمت شركت آبفا به 28 دفتر و بيش از 7 خدمت شركت گاز استان قم به 15 دفتر واگذار شده است.

ابراز نگراني از استيجاري بودن دفاتر خدمات پيشخوان دولت

رئيس كارگروه دفاتر پيشخوان دولت در قم، با بيان اينكه 62 دفتر خدماتي در اماكن استيجاري استقرار دارند، گفت: استقرار استيجاري و موقت يكي از عمده ترين مشكلات اين صنف است كه بايد با همكاري مديران استان و همت روساي دفاتر پيشخوان دولت برطرف شود.

اشتغال زايي براي 420 نفر در استان قم

محرري از اشتغال نزديك به 420 نفر در دفاتر پيشخوان دولت خبر داد و گفت: متاسفانه 33 دفتر خدماتي از قبيل 3 دفتر خدماتي بيمه خدمات درماني، 5 دفتر پليس+10 و... هنوز رسما به خانواده دفاتر الكترونيكي ارائه خدمات دولتي نپيوسته‌اند كه در اين زمينه تلاش‌هاي لازم صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه واگذاري خدمت بيش از 19 دستگاه دولتي آغاز شده است، بيان داشت: بايد به مرحله اي برسيم كه با ايجاد 30 دفتر پيشخوان ديگر براساس جغرافياي استاني اين دفاتر را به 160 دفتر افزايش داده تا بتوانيم به عموم مردم استان در شهر و روستا خدمت رساني بيشتر و بهتري داشته باشيم.

ضرورت آموزش و ارتقا آگاهي هاي مديران دفاتر

رئيس كارگروه دفاتر پيشخوان دولت در قم آموزش و ارتقاي آگاهي‌هاي علمي مديران و كاركنان دفاتر پيشخوان دولت را خواستار شد و گفت: بايد اين دفاتر به مرحله اي برسند كه از لحاظ امكانات و تجهيزات فيزيكي و الكترونيكي به روز شوند و بهترين خدمات را به مردم بدهند.

وي بر ايجاد فضاي رقابتي در ميان دفاتر پيشخوان دولت تاكيد كرد و گفت: ما اعتقاد نداريم كه با ارائه تسهيلات و خدمات دولتي به اين دفاتر مي توانيم سبب رشد و توسعه آنها شويم بلكه وظيفه ما واگذاري خدمات دستگاهي به اين دفاتر است.

درخواست برخي از مديران دفاتر غير منطقي است

محرري برخي درخواست‌هاي مديران دفاتر پيشخوان دولت را غيرمنطقي دانست و گفت: دولت درصدد كوچك سازي و چابك كردن خود است و قصد ندارد بار خدمات اين نوع دفاتر را بر دوش بگيرد.

وي با تاكيد براينكه زمينه اقتصادي شدن و توسعه دفاتر پيشخوان دولت فراهم شده است، گفت: دستگاه هاي دولتي اين اجازه را پيدا كرده اند كه خدمات خود را به دفاتري ارائه بدهند كه از لحاظ تكريم ارباب رجوع و مشتري مداري توانمند باشند.

دستگاه هاي دولتي در انتخاب دفاتر خدماتي آزاد هستند

معاون استاندار قم با تاكيد براينكه نسبت به واگذاري خدمات دولتي به دفاتر گزينشي عمل خواهيم كرد، افزود: اين روش باعث ايجاد رقابت در ميان دفاتر و كيفيت بخشي خدمات به مردم خواهد شد.

وي از رفع ممنوعيت صدور مجوز براي راه اندازي دفاتر خدمات پيشخوان دولت خبر داد و گفت: براساس برنامه ريزي‌هايي كه انجام شده است طي چهار ماه آينده با جانمايي و آمايش جغرافيايي و براساس نياز مردم مجوز تاسيس دفاتر خدماتي را صادر خواهيم كرد.

انتقاد از روند كند الكترونيكي شدند پست بانك ها

رئيس كارگروه دفاتر پيشخوان دولت استان قم، با انتقاد از عدم فرهنگ سازي الكترونيكي شدن پرداخت قبوض در پست بانك و دفاتر پيشخوان گفت: در شان يك مجموعه خدمات الكترونيكي نيست كه بيش از نيمي از فعاليت هايش اختصاص به دريافت قبض حضوري مردم داشته باشد و بايد هرچه زودتر اين روند اصلاح شود.

محرري با تاكيد براينكه دفاتر پيشخوان خدمات روستايي نياز به حمايت جدي دارند، بيان داشت: درصدد هستيم موضوع بيمه مديران اين دفاتر و نيز تسريع در واگذاري خدمات برخي از دستگاهي دولتي در روستاها را باجديت پي گيري كنيم.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن