تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار سلامي: موازنه قدرت به نفع جبهه اسلام در حال تغيير است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: سردار سلامي: موازنه قدرت به نفع جبهه اسلام در حال تغيير است


خبرگزاري آريا - جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: در رويارويي استراتژيك با دشمن به نقطه سرنوشت سازي رسيده ايم و موازنه قدرت به نفع جبهه اسلام در حال تغيير است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، سردار سلامي در همايش«مجمع عالي بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت» افزود: هم اكنون جبهه انقلاب اسلامي نسبت به دشمنان برتري دارد به گونه اي كه جمهوري اسلامي ايران با مقاومت مستمر به الگوي كل جهان اسلام تبديل شده است.
وي در ادامه با بيان اينكه پاسداري شغل نيست گفت: ما نه به حقوق ، نه رفاه و نه به عمر طولاني فكر نمي كنيم بلكه مجاهدت در راه خدا آرزوي همه ما بوده و شهادت نقطه اوج اين آرزوست.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران اضافه كرد: پاسداري ، ظهور عالي ترين احساس فداكاري براي دفاع از اسلام ، آزادي ، استقلال ، حاكميت ارزش هاي الهي ، حريم ولايت فقيه و حاكميت اسلام است كه خداوند پس از 1400 سال به بركت انقلاب اسلامي ، ملت ايران را شايسته اين حاكميت قرار داده است.
وي افزود: پاسداري هويت تمام نشدني و جزو حقيقي ماست و لباس سبز پاسداري ، لباس احرام و مصونيت بخش ما از انحرافات و معاصي است.
سردار سلامي اضافه كرد: در حقيقت اين لباس ، لباس پاكي ، آبرومندي ، حيثيت ، اعتبار و هويت ماست.
وي در ادامه گفت: جنس كار سازمان بسيج پيشكسوتان ، ايجاد فضاي جديدي براي ادامه پاسداري از انقلاب اسلامي در كسوت پيشكسوتي است و پيشكسوتان اعضاي وابسته به سپاه هستند و از سپاه جداشدني نيستند.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت تجربيات نبردي جهاني را با خود دارند و در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي دشمن نيز ايفاي نقش كرده اند .
سردار سلامي اضافه كرد: در مقطعي كه پيوسته هدف تهاجم دشمنان داخلي و خارجي بوده ايم موفقيت هاي بي شماري كسب كرديم و در هيچ نبردي شكست نخورديم. وي با بيان اينكه پيشكسوتان جهاد و شهادت، امريكايي ها را از آرزوهاي خود دور كردند گفت: آنها دوست داشتند قدرت بي رقيب جهاني باشند ، منابع كشورها را غارت كنند و تعيين كننده سياست ، امنيت ، اقتصاد و فرهنگ در همه كشورها باشند حال آن كه شكست هاي سنگيني كه از انقلاب اسلامي به جبهه استكبار به رهبري آمريكا وارد شد و در همه صحنه ها مجبور به پذيرش اراده انقلاب اسلامي ايران شدند.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: آمريكا مي خواست عراق آمريكايي بسازد در حالي كه عراق امروز در دست تربيت شدگان انقلاب اسلامي قرار دارد.
سردار سلامي ادامه داد امروز نخل هاي زندگي و مقاومت به كابوسي براي اروپا ، امريكا و رژيم صهيونيستي تبديل شده و اينها از بركات مجاهدت خالصانه مردان و زنان انقلابي ايران است.
وي گفت:هم اكنون همه سرمايه هاي اندوخته شده آمريكا در بلاداسلامي در حال به آتش كشيده شدن و همه استراتژي هاي آنان در حال شكست خوردن است به طوري كه غروب ديكتاتورها را ديديد ، مي بينيد و خواهيد ديد.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: همان طور كه شاهد فروپاشي اتحاد جماهير شوروي بوديم در آستانه فروپاشي امريكا هستيم .
سردار سلامي تأكيد كرد: همه اين تحولات مديون طلوع خورشيد اسلام از افق ايران است.
وي گفت: هيچ كس نمي تواند ذهنيت هاي ما را به حقانيت اسلام ، انقلاب ، امام (ره) و رهبري خدشه دار كند.
سردار سلامي افزود: مقاومت مردم شريف ايران در برابر تحريم ها و دفاع در برابر تهاجم فرهنگي ، دشمن را به يأس و نااميدي كشانده است.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران به حماسه 9 دي اشاره و اضافه كرد: نقش مردم و بسيج را در شكست دادن دشمن و مأيوس كردن آنها در 9 دي ديديم.
سردار سلامي اضافه كرد: 9 دي به اندازه همه ايام الله انقلاب اسلامي براي دفاع از اسلام و انقلاب ارزش دارد . وي گفت: بزرگترين خطاي استراتژيك دشمن اين بود كه از نقطه نبرد عاشورا به جنگ مردم آمد مردمي كه كشته شدن در اين روز براي آنان آرزوست.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: هم اكنون تكليف استكبار در حال روشن شدن است ، آنها نمي توانند سياست و راهبرد روشني براي مديريت تحولات جاري پيدا كنند و به همين علت منفعلانه عمل مي كنند.
سردار سلامي در ادامه گفت: سپاه پاسداران هم اكنون اراده كرده است كه به پيشكسوتان ، مشابه شاغلان بنگرد و اين استراتژي تازه اي است.
همايش مجمع عالي بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت هم اكنون با حضور600 نفر از نخبگان و منتخبان بسيج پيشكسوان در مجتمع فرهنگي ورزشي 5 آذر سازمان بسيج مستضعفين در حال برگزاري است. قرار است سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اين همايش سخنراني كند.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن