تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مستند اعدام فرعون در اجلاس بيروت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مستند اعدام فرعون در اجلاس بيروت
دبيركل ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام از توزيع گسترده مستند اعدام فرعون در اجلاس بين المللي حمايت از مقاومت در شهر بيروت خبر داد.

فروز رجايي فر دبيركل ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام در حاشيه اجلاس بين المللي حمايت از مقاومت كه در بيروت در حال برگزاري است در گفت و گو با فارس، با بيان اينكه توزيع گسترده مستند اعدام فرعون كه به وقايع دوران رياست جمهوري انور سادات در مصر و اعدام انقلابي وي به دست شهيد خالد اسلامبولي مي پردازد، در اين اجلاس مورد استقبال شركت كنندگان قرار گرفت، افزود: مستند اعدام فرعون در سطح گسترده‌اي توسط ستاد پاسداشت در حاشيه اين اجلاس و در نمايشگاه جانبي آن توزيع شد كه بسياري از شركت كنندگان خارجي خواستار ترجمه اين مستند به زبان‌هاي مختلف از جمله انگليسي و فرانسوي شدند.

رجايي‌فر افزود: اين استقبال گسترده شركت كنندگان خارجي كه از كشورهاي اروپايي، آسيايي، افريقايي و آمريكايي در اجلاس بين المجالس حمايت از مقاومت شركت كردند، نشاندهنده اين است كه سياست هاي دولت مصر از هيچ مقبوليتي برخوردار نيست.

دبيركل ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام همچنين در خصوص توقف يكجانبه حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه اظهار داشت: نبايد نام اين كار را آتش بس گذاشت، چرا كه اسرائيل كه خود شروع كننده جنگ است، به صورت يكجانبه اعلام توقف اين حملات را بيان كرده است.

اين فعال سياسي حامي ملت فلسطين اين اقدام ارتش اسرائيل را خيانت ديگري از سوي دولت مصر دانست و گفت: آنها مي خواهند با اين كار حماس را مجبور به پذيرش آتش بس بدون هيچ دستاوردي كنند.

به گزارش فارس، همچنين نمايشگاه عكسي شامل تصاويري از جنايات اسرائيل در نوار غزه و بي تفاوتي‌هاي سازمان هاي بين المللي از جمله سازمان ملل متحد در حاشيه اجلاس بيروت برگزار شد كه مورد استقبال گسترده بازديد كنندگان قرار گرفت و هيئت اعزامي پاكستان نيز خواستار برگزاري چنين نمايشگاهي در كشورشان شد.

نظرات كاربران:
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن