تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۲۵‬ميليارد ريال بودجه مازاد ، در ميان دستگاههاي دولتي يزد توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۲۵‬ميليارد ريال بودجه مازاد ، در ميان دستگاههاي دولتي يزد توزيع شد
اقتصادي. بودجه. توسعه. برنامه ريزي.

يزد - در دهمين نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان يزد در سال جاري ، ‪ ۲۵‬ميليارد ريال بودجه مازاد استان بين دستگاههاي دولتي توزيع شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنابه نقل از روابط عمومي استانداري يزد ، همچنين در اين نشست در خصوص مباحث كارگروههاي تخصصي كه در دور دوم سفر اعضاي هيات دولت با حضور رييس جمهور مورد بحث قرار مي‌گيرد تبادل نظر شد.

استاندار يزد در اين جلسه تاكيد كرد: مطالب مطرح شده در اين كار گروهها از مطالب عمده دستگاهها و زيرساخت‌هاي استان به شمار مي‌رود كه اميدواريم مورد تصويب نهايي قرار گيرد.

" محمد رضا فلاح زاده " با اشاره به سفرش به تهران گفت: در اين سفر، پيش نويس مصوبات دور دوم سفر هيات دولت با حضور مديران دستگاههاي اجرايي و همچنين وزارتخانه‌هاي مرتبط در محل معاونت اجرايي رياست جمهور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گفته وي ، در اين رابطه پيش نويس‌هاي بسيار خوبي مطرح شد و اميد است در سفر اعضاي هيات دولت به استان مورد تصويب نهايي قرار گيرد.

فلاح زاده با اشاره به ديدار با مسئولين وزارتخانه نيرو در خصوص خط دوم انتقال آب و همچنين حوزه‌هاي مختلف آبي استان گفت:در اين خصوص نيز مباحث خوبي مطرح شد.

معاون برنامه ريزي استاندار هم با اشاره به نزديكي دور دوم سفر اعضاي هيات دولت به استان گفت: يزد از جمله استانهايي است كه در ارائه پيش نويس مصوبات خوب عمل كرده است.

" محمد رضا بابايي " ادامه داد: در جمع بندي‌هاي اوليه ، بالغ بر ‪۲۰۰‬ پروژه ارائه شده ضمن آن كه مصوبات كارگروه‌هاي تخصصي نيز به آنها اضافه خواهد شد و اميدواريم اين پيش نويس‌ها در سفر اعضاي هيات دولت به استان نهايي شود.

وي از همراهي دستگاههاي اجرايي در تدوين پيش نويس مصوبات تقدير و تشكر كرد.

وي ازتدوين كتاب عملكرد دولت نهم در استان خبر داد و اظهار داشت: تدوين اين مجموعه كار خوبي است كه با مشاركت دستگاههاي اجرايي صورت گرفته و تقريبا ‪ ۹۰‬درصد كار انجام شده كه اميدوايم مجموعه غني در اين رابطه ارائه شود.

بابايي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين كه هر دولتي ساز و كاري براي پيش برد اهداف خود مي‌انديشد و اين از حقوق مسلم هر دولتي است ادامه داد: دولت در بحث حوزه برنامه ريزي و تدوين و تنظيم بودجه، شيوه و ساز و كاري را اتخاذ كرده تا به اهداف خود دست يابد.

در ادامه اين نشست پيرامون بودجه خارج از شمول سال ‪ ۸۷‬و بودجه مازاد مرحله دوم بحث و تصميمات لازم اتخاذ شد.

همچنين ارائه گزارش پيشنهادات استاني كارگروههاي تخصصي دور دوم سفر رياست جمهوري توسط دبيران هر كارگروه و ارائه گزارش تدوين كتاب عملكرد دولت نهم از ديگر برنامه‌هاي اين نشست بود. ك/‪۱‬
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن