تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عفو بين الملل :مردم غزه با سلاحهاي آمريكايي كشته مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عفو بين الملل :مردم غزه با سلاحهاي آمريكايي كشته مي شوند
گروه حقوق بشر عفو بين الملل مستقر در آمريكا با ارسال نامه اي به وزير امور خارجه اين كشور، از كاخ سفيد بواسطه واكنشهاي دوگانه و نابرابرش درپاسخ به حوادث غزه انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه هاآرتص، شاخه عفو بين الملل در آمريكا در نامه خود به كاندوليزا رايس از دولت بوش خواسته تا اقدامات اسرائيل در غزه را ناديده نگيرد.

در اين نامه آمده است : ادامه اقدامات اسرائيل در غزه اين منطقه را در فاجعه انساني قرار داده است. پاسخ نا متعادل و نابرابر آمريكا به خشونتهاي اسرائيل در غزه موجب ناراحتي فعالان حقوق بشرشده و ما از اقدامات آمريكا براي بهتر كردن اوضاع در غزه كه از روي بي ميلي انجام مي شوند ناراضي هستيم.

عفو بين الملل در ادامه نگراني شديد خود را از تجهيز رژيم صهيونيستي توسط آمريكا اعلام داشته و مي نويسد : اسرائيل از تجهيزات سنگين نظامي ارسال شده از آمريكا براي حمله به مناطق پرتراكم غزه استفاده مي كند. آمريكا بايد سريعا ارسال سلاح به اسرائيل را متوقف كرده و تحقيقاتي را در اين باره كه آيا از سلاح هاي آمريكايي براي تخطي از اصول حقوق بشر استفاده شده يا نه انجام دهد.

انتقاد اين گروه حقوق بشر از اقدامات آمريكا در حمايت از تهاجم صهيونيستها در حالي است كه واشنگتن بواسطه حمايت از تل آويو در جنگ 33 روزه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و فاش شدن اين مطلب كه بمبهاي خوشه اي استفاده شده در اين جنگ از سوي رژيم صهيونيستي، ساخت آمريكا بوده اند رسوايي بزرگي را براي كاخ سفيد به بار آورد.

اين در حالي است كه حملات رژيم صهيونيستي به غزه وارد دومين هفته خود شده و با وجود كشته و زخمي شدن حدود سه هزار نفر، سران كشورهاي غربي و عربي همچنان در برابر اين فاجعه انساني سكوت اختيار كرده اند.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن