تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك استاد ارتباطات در گفت‌وگو با فارس:روابط عمومي مغز متفكر و قلب تپنده سازمان محسوب مي‌شود‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يك استاد ارتباطات در گفت‌وگو با فارس:روابط عمومي مغز متفكر و قلب تپنده سازمان محسوب مي‌شود‌
خبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي‌ گفت: روابط عمومي مغز متفكر و قلب تپنده سازمان محسوب مي‌شود.


"هوشنگ عباس‌زاده" عضو چهارمين سمپوزيوم بين‌الملل روابط عمومي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: بيش از 50 سال است كه روابط عمومي در چارت سازماني دستگاه‌هاي مختلف قرار دارد‌ اما به دليل وجود موانع و مشكلات نتوانسته است به درستي رشد يابد.
وي ادامه داد: روابط عمومي با هدف ايجاد پل ارتباطي دوسويه بين مسئولان و آحاد مخاطبان عام و خاص ايجاد شد.
عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي با بيان اين كه نقش روابط عمومي نقش كليدي است، تأكيد كرد: روابط عمومي‌ها بايد نقش بي‌طرفي خود را حفظ كنند. روابط عمومي از يك سو وكيل مدافع سازمان‌هاست از سوي ديگر مدعي‌العموم و دادستان مردم و جامعه است.
وي با بيان اين‌كه روابط عمومي بايد در خدمت سازمان باشد نه در خدمت مدير بيان كرد: روابط عمومي رسالت است نه شغل و مأموريت، روابط عمومي كارآمد مي‌تواند روابط حسنه بين سازمان و مخاطبان آن را مهيا سازد، در حقيقت روابط عمومي نفوذ در افكار عمومي است.
عباس‌زاده افزود: روابط عمومي در راستاي مساعدسازي افكار عمومي و جلب حمايت پشتيباني مردم است به عبارت ديگر انسجام اجتماعي و سرمايه اجتماعي قلمداد مي‌شود.
به گفته وي هدف چهارمين سمپوزيوم بين‌الملل روابط عمومي ارتقاي سرمايه اجتماعي است‌، به عبارت ديگر ايجاد تعامل و هم افزايي به صورت خرد، كلان و گسترده در سطح جامعه از جمله دستاوردهاي روابط عمومي است.
وي گفت: معتقدم كه مسئولان و مديران ابتدا در بخش دولتي و غيردولتي بيش از گذشته و حال بايد نسبت به روابط عمومي و ارتباط آگاه شوند. در واقع ارتباط را بشناسند، ارتباطي بينديشند و ارتباطي عمل كنند تا بتوانند سرمايه اجتماعي لازم را براي سازمان‌ها و مؤسسات ديگر فراهم سازند.
وي با اشاره به افزايش همفكري، همدلي و همكاري در جامعه، تأكيد كرد: با توسعه پايدار و پيشرفت‌هاي لازم در تمام ابعاد زندگي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي جامعه گام مؤثري بر داشته‌ايم.
عباس‌زاده با بيان اين‌كه در طول تاريخ رژيم‌هاي گذشته يك طرفه بودند، گفت: همين امر باعث عدم پيشرفت روابط عمومي در كشور شده است‌ اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه مراجعه به مردم و سنجش افكار عمومي و طرز تفكرها در حوزه روابط عمومي تعريف شده است.
انتهاي پيام/
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن