تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816005550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان يزد: اجراي مديريت در ثبت ملك، اولين اقدام در ثبت نوين اسناد است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير كل ثبت اسناد و املاك استان يزد: اجراي مديريت در ثبت ملك، اولين اقدام در ثبت نوين اسناد است
خبرگزاري دانشجويان ايران - يزد
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

مدير كل اداره ثبت اسناد و املاك استان يزد با توجه به اهداف اين سازمان در ثبت نوين اسناد، اولين اقدام را اجراي پروژه مديريت يك پارچه ثبت ملك و راه‌اندازي سامانه سيستم جامع املاك دانست.

حكيميان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا -منطقه يزد، بيان كرد: اهداف سازمان ثبت اسناد و املاك بهبود سطح كيفي و تسريع در ارائه خدمات و بهينه سازي در پاسخ به كليه استعلامات و ارائه خدمات به صورت الكترونيكي است كه در اين راستا اجراي پروژه مديريت يكپارچه ثبت املاك در اولويت قرار گرفت و لذا براي اجراي اين پروژه اقداماتي نيز در يزد در حال انجام است.

وي به چند مورد از اقدامات در اين زمينه اشاره كرد و افزود: راه اندازي شبكهWAN , LAN در كليه واحدهاي سطحي استان و برقراري ارتباط الكترونيكي بين اين واحدها و دادگاه و در نهايت ارسال پاسخ استعلام به صورت الكترونيكي، اسكن كليه پرونده‌هاي ثبت شده مانند پرونده‌هاي بايگاني در دفاتر املاك به هدف كاهش هزينه‌هاي ناشي از بلاياي طبيعي و افزايش توان مديريت بحران، ايجاد واحد به روز رساني اطلاعات املاك و كاداستر در ادارات ثبت استان و همچنين ايجاد بانك اطلاعاتي جامع املاك و كاداستر، عقد قرارداد با اداره پست جهت ارسال سند مالكيت به افراد حقيقي و حقوقي از طريق پست پيشتاز، ايجاد بانك اطلاعايت جامع شركت و تخصيص كد ملي مشابه اختصاص كد ملي با اشخاص حقيقي و نيز اقدام به راه اندازي و استقرار دستگاه‌هاي دريافت الكترونيكي پول (POS) در دفاتر اسناد رسمي با همكاري بانك ملي و بانك مركزي در جهت سرعت بخشيدن به ارائه خدمات و جلوگيري از اتلاف وقت از جمله اين اقدامات است.

اين مقام مسوول اهداف اجراي طرح‌هاي فوق را تسريع در ثبت عمليات ثبت و نقل و انتقالات بعدي، استاندارد شدن اقلام اطلاعاتي، جلوگيري از جعل سند و افزايش اعتبار اسناد مالكيت و كاهش ريسك معاملات املاك، تسريح در انجام كار ارباب رجوع و كم كردن سفرهاي درون و برون شهري در اين زمينه عنوان كرد.

وي همچنين ايجاد امنيت اجتماعي و نهادينه كردن توسعه پايدار و ايجاد رابطه بين حقوق ثبت و ساير شاخص‌هاي حقوقي به خصوص حقوق قضايي و ثبت حقوق مالكيت عامه را از ثمرات اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي طرح‌هاي فوق دانست.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان يزد در پايان خاطرنشان كرد: اولين اقدام در راستاي ثبت نوين اسناد در يزد، ايجاد و تجهيز واحد فناوري در اداره كل ثبت اسناد يزد در سال 84 بوده است.

انتهاي پيام
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن