تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الهام:شمارش معكوس نابودي اسرائيل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: الهام:شمارش معكوس نابودي اسرائيل آغاز شد
سخنگوي دولت جمهوري اسلامي ايران گفت كه شمارش معكوس براي نابودي رژيم صهيونيستي آغاز شده است.

غلامحسين الهام روز دوشنبه در حاشيه راهپيمايي بزرگ مردم تهران در ميدان فلسطين در گفتگو با ايرنا، افزود: امروز واضح است رژيم اشغالگر قدس تنها در برابر مردم غزه قرار ندارد بلكه جنگ خود را عليه بشريت شروع كرده است و با بشريت گلاويز شده است .

وي تصريح كرد: ‌اين نبرد نه تنها در سرزمين هاي اسلامي بلكه در كل جهان است و خطرات آن حتي اروپا را نيز فرا خواهد گرفت، هويت آمريكا نيز متاثر و ذليل صهيونيست هاي جنايتكار است.

الهام با اشاره به انحراف قضيه غزه در برخي رسانه هاي غربي، گفت: اين مسائلي نيست كه بشود كتمان و افكار عمومي را از آن منحرف كرد. افكار عمومي در همه جاي دنيا واقعيت را مي يابد و در ايران نيز همين طور است.

وي تاكيد كرد: هم نظام جمهوري اسلامي و هم مردم مواضع روشني در برابر اين رژيم غاصب خون آشام بي هويت دارند و جمهوري اسلامي از همه تلاش هاي انساندوستانه و حقيقت خواهانه براي توقف اين جنايات اقدام مي كند و مردم نيز امروز همين ندا را سردادند.

سخنگوي دولت در ادامه با اشاره به حملات اخير رژيم صهيونيستي در نوار غزه اين حركات را ناشي از استيصال و ناتواني اسرائيل دانست و گفت: در حقيقت اين جنايات نشانگر ناتواني صهيونيست ها در برابر حركت مردمي انتفاضه است. اين نتيجه رسوايي شكست در جنگ 33روزه مقابل لبنان است.

وي تاكيد كرد: بمباران و كشتار زنان و كودكان بي گناه و توحش نمي تواند حافظ اين رژيم باشد و اين جنايات به پايان خود نزديك شده است كه البته اين موضوع مستلزم مقاومت مردم فلسطين است.

سخنگوي دولت همچنين در خصوص سكوت مجامع جهاني در قبال اين جنايات گفت: وجود رژيم اشغالگر و حوادثي كه در سرزمين هاي اشغالي اتفاق مي افتد، صحنه آزمون حقوق بشر است.

الهام تاكيد كرد: اكنون نقض حقوق بشر به وضوح توسط رژيم اشغالگر ديده مي شود و اين فريب و دروغ بودن اين شعار ها را نشان مي دهد.

وي در ادامه گفت: سازمان هاي حقوق بشر خودشان بيانيه اي روي كاغذ مي نويسند و آنگاه خودشان با گلوله و تفنگ آن كاغذ را پاره مي كنند و اين نشان مي دهد كه آنها هويتي حقيقي ندارند.
الهام تاكيد كرد: من فكر مي كنم تشت رسوايي حاميان حقوق بشر از پشت بام افتاده و مردم واقعيت اين ادعاها را در فلسطين مي بينند.

نظرات كاربران:
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن