تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با برپايى تجمع اعتراض آميز در ميدان فلسطيننمايندگان مجلس جنايات رژيم صهيونيستى را محكوم كردند


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: با برپايى تجمع اعتراض آميز در ميدان فلسطيننمايندگان مجلس جنايات رژيم صهيونيستى را محكوم كردند
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در حمايت از مردم غزه و محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي صبح ديروز در ميدان فلسطين تهران تجمع اعتراض آميز برپا كردند.

نمايندگان در اين تجمع شعارهايي نظير مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا «خيبر خيبر يا صهيون، جيش محمد قادمون»، «واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد، ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد» و حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست سردادند.

اجتماع كنندگان همچنين با حمل پلاكاردهايي خواستار حمايت كشوهاي اسلامي از مردم فلسطين به ويژه مظلومان غزه شدند.

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي طي سخناني در اين تجمع با اشاره به دلايل حمله رژيم صهيونيستي به مردم فلسطين گفت: قضيه فلسطين نتيجه اقداماتي است كه از چند سال گذشته پايه گذاري شده و از زماني كه فلسطين با رأي خود حماس را انتخاب كرد، اين جنايات شدت گرفت.

لاريجاني افزود: افرادي كه معتقد بودند كه دموكراسي بايد در خاورميانه اجرا شود، به محض اينكه حماس در انتخابات پيروز شد بحث محاصره فلسطين را مطرح كردند و متأسفانه برخي كشورهاي منطقه نيز با آنها همنوايي كردند.

وي به پيروزي حزب الله در جنگ 33 روزه اشاره كرد و اظهار داشت: آنها در جنگ 33 روزه تصور مي كردند كه مي توانند حزب الله را ظرف چند هفته از پا درآورند و شرايط منطقه را عوض كنند اما شكست آمريكا و اسرائيل از حزب الله در جنگ 33 روزه آنها را به فكر فتنه ديگري در منطقه انداخت اما امروز شما با جسدي به نام اسرائيل مواجه هستيد.

لاريجاني در ادامه تصريح كرد: در چند روز اخير حملات رژيم صهيونيستي به فلسطين و نوار غزه نشان از ضعف اسرائيل است و زماني امام خميني(ره) فرمود: «اگر هر مسلمان يك سطل آب بريزد و پيگير نابودي اين رژيم باشد اين رژيم را سيل خواهد برد.»

وي خطاب به دشمنان فلسطين، ايران و كشورهاي مسلمان گفت: آمريكا و اسرائيل بدانند در مقابل يك ملت مقاوم قرار دارند و مطمئن باشند كه در آينده با يك موج انتفاضه سوم مواجه خواهند شد و همان نتيجه اي كه در ماجراجويي خود در جنگ 33 روزه نصيبتان شد در ماجراجويي كه در فلسطين و غزه داريد نيز نصيبتان خواهد شد.

نماينده قم با بيان اينكه برخي كشورها رفتارهايي از خود نشان دادند كه به گونه اي از اسرائيل حمايت كردند، گفت: كشورهاي اسلامي و عربي كه با سكوت و با حرف هايي كه زدند از جنايات رژيم صهيونيستي و اقدامات آن حمايت كردند، بدانند كه در كارنامه خود لكه سياهي قرار دادند و بدانند كه اين پايان كار نيست. ما اعلام مي كنيم كه در كنار شما ملت فلسطين هميشه قرار داريم و نمايندگان ملت ايران از شما دفاع خواهد كرد.در ادامه اين تجمع ابوسامه نماينده حماس در تهران نيز مطالبي ايراد كرد و سپس اجتماع نمايندگان پايان يافت.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن