تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم صومعه سرا: راهداران پيش قراولان خدمات رساني به مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده مردم صومعه سرا: راهداران پيش قراولان خدمات رساني به مردم هستند
داخلي. اقتصادي. راه.

نماينده مردم صومعه سرا در مجلس شوراي اسلامي گفت: راهداران پيش قراولان خدمات‌رساني به مردم هستند كه براي حفظ ايمني و سلامت آنها از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنند.

به گزارش ايرنا، "سيدكاظم دلخوش" روز چهارشنبه در جمع راهداران اداره كل راه و ترابري گيلان، افزود: راهداران با حضور دايمي خود در جاده ها، مسيرهاي كوهستاني و صعب العبور، نقش مهمي را در ارتقا ايمني جاده‌ها و فراهم كردن مسيرايمن براي تردد خودروها و سرنشينان آن دارند.

وي ضمن تقدير و تشكر از تلاش راهداران، گفت: راهداران انسانهاي كم توقع و سربازان گمنام يك كشور هستند كه در خدمات رساني به ديگران حتي جان خود را خطر مي‌اندازند تا ديگران سالم باشند.

"دلخوش" با بيان اينكه يكي از سازمانهاي تاثيرگذار در حيات انسانها، وزارت راه و ترابري و فعاليت نيروهاي راهدار آن است، افزود: حضور نيروهاي پليس راه در كنار راهدران نيز، امنيت خاطر بيشتري را براي تردد مردم در جاده‌ها فراهم مي‌كند.

وي با اشاره به افزايش تعداد خودروها در كشور، گفت: درحالي تعداد خودروها در كشور به ‪ ۱۰‬ميليون دستگاه خودرو افزايش يافته است كه اين تعداد در پنج سال گذشته، سه ميليون دستگاه خودرو بوده است.

"دلخوش" ادامه داد: توليد سالانه بيش از يك ميليون خودرو در كشور و وضعيت راههاي فعلي، حفاظت از راهها و تامين ايمني رانندگان تلاش مضافي را مي طلبد .

اين نماينده مجلس گفت: راهداران و نيروهاي پليس راه با وجود كمبود نيروي انساني و امكانات، تلاش مضاعفي را براي حفظ و حراست از رانندگان برعهده دارند.

وي خاطرنشان كرد: با اين وجود راهداران از حقوق و دستمزد كافي برخوردار نيستند كه ضروري است تا با درنظرگرفتن جايگاه آنان، مسوولان توجه ويژه اي به آنها داشته باشند.

‪ ۶۱‬گروه راهداري به همراه ‪ ۳۲۸‬دستگاه ماشين‌آلات در‪۲۲‬راهدارخانه گيلان مستقر شده‌اند.

فعاليت گروه‌هاي راهداري به طور رسمي از اول دي ماه آغاز شده و تا پايان فروردين ماه سال بعد ادامه دارد.ك/‪/۲‬
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن