تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يديعوت آحارونوت نوشت:اولمرت و اسد نامه‌‏هاي مفصل و مشروحي رد و بدل كرده‌‏اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: يديعوت آحارونوت نوشت:اولمرت و اسد نامه‌‏هاي مفصل و مشروحي رد و بدل كرده‌‏اند
تهران- خبرگزاري كار ايران
«ايهود اولمرت»، نخست‌‏وزير اسرائيل براي پيشبرد روند صلح با سوريه تلاش‌‏هاي گسترده‌‏اي آغاز كرده است.
به گزارش"ايلنا" به نقل از القدس‌‏العربي، سخنان ايهود اولمرت درباره صلح با سوريه و انتشار خبرهايي درباره نشست‌‏هاي سري اين هفته اولمرت با طرف‌‏هاي ميانجي در صلح سوريه‌‏ـ‌‏اسرائيل و ديدار نزديكش از تركيه كه قرار است، روزهاي يك‌‏شنبه و دوشنبه هفته آينده انجام شود، همه بر وجود تحركات مهم براي گفت‌‏وگو با سوريه دلالت دارد و انتظار مي‌‏رود طي دو هفته آينده تحولاتي در مذاكرات صلح سوريه‌‏ـ اسرائيل روي دهد.
اين گزارش مي‌‏افزايد، روزنامه «يديعوت آحارونوت» با افشا كردن ديدار سري اولمرت با طرف‌‏هاي مرتبط با پرونده صلح سرائيل‌‏ـ ‌‏‌‏‌‌‏‏سوريه در لندن، نوشت كه فقط سه مقام اسرائيلي، از جمله ژنرال بازنشسته «مائير داگان»، رئيس موساد، از اين ديدار مطلع بوده‌‏اند.
اين گزارش ادامه مي‌‏دهد، اسرائيل تمام تلاش خود را به‌‏كار برده بود، خبري از اين ديدارها منتشر نشود. با اين حال منابع آگاه اسرائيلي گفتندكه در روزهاي اخير نامه‌‏هاي مفصل و مشروحي ميان اولمرت و «بشار اسد»، رئيس‌‏جمهوري سوريه رد بدل شده است.
اين منابع از محتواي اين نامه‌‏ها خبري منتشر نكردند.
روز گذشته اولمرت در سخناني تاكيد كرد: «صلح با سوري‌‏ها قابل تحقق است و با اينكه در اين راه بايد امتيازاتي بدهيم، اما تل‌‏آويو به دنبال منافع عالي خود است.»
به نظر اولمرت اين منافع در كاهش تهديدهاي اسرائيل در شمال و قطع كمك به سازمان‌‏هايي چون «حزب الله» لبنان و جنبش «حماس» فلسطين، كه وي آنها را سازمان‌‏هاي تروريستي مي‌‏داند، مشخص مي‌‏شود.
پايان پيام

كد خبر: 464101
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن