تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820074157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل موسسه سازندگي عاشورا: شهدا با ايثار و از جان گذشتگي امنيت را براي ميهن اسلامي به يادگار گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مديرعامل موسسه سازندگي عاشورا: شهدا با ايثار و از جان گذشتگي امنيت را براي ميهن اسلامي به يادگار گذاشتند


اهر ـ خبرگزاري ايسكانيوز : سرتيپ قهرمان زارعي مديرعامل موسسه سازندگي عاشورا در يادواره شهداي شهرستان اهر گفت: شهداي ما انسانهاي پاك و مخلصي بودند كه با ايثار و ازجان گذشتگي امنيت را براي ميهن اسلامي به يادگار گذاشتند.

يادواره شهداي شهرستان اهر
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران (ايسكانيوز) از اهر ، مديرعامل موسسه سازندگي عاشورا برگزاري يادواره هاي شهدا و عطرآگين شدن فضاي شهرها را با نام و ياد شهدا كمترين اداي دين به اين انسانهاي خالص و معنوي اعلام كرد و افزود: بزرگترين وظيفه ما زنده نگهداشتن آرمانهاي شهدا و فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و ادامه راه شهداي گرانقدر است.
قهرمان زارعي كه خود از يادگاران و از فرماندهان لشگر عاشورا در طول 8 سال دفاع مقدس بود گفت: شهدا امروز بر اعمال و رفتار ما ناظر هستند كه در اين راستا غفلت از اين اهداف مقدس و دوري از مسيري كه شهدا آنرا ترسيم كردند جفا و كم لطفي در حق آنهاست پس بايد هشيار بود و فرهنگ جبهه و 8 سال دفاع مقدس را براي هميشه تاريخ زنده نگهداشت.
وي همچنين گفت: اين انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي امانتي است كه شهدا ، جانبازان و ايثارگران با ايثار جان خود آنرا بيمه كردند و ما بايد پاسدار واقعي و ادامه دهنده راه شهدا باشيم.
در ادامه اين يادواره علي مولوي جانشين شهيد باكري در دوران دفاع مقدس نيز با اشاره به رشادتهاي شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز احساس مي كنيم نظام اسلامي با اقتدار و صلابت در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ايستاده به بركت خون شهداست و بايد خانواده هاي شهدا افتخار كنند كه فرزندان آنها در راستاي اهداف و آرمانهاي امام راحل و نظام جمهوري اسلامي شهيد شدند و امروز انقلاب ما هر چه دارد به بركت اين انسانهاي پاك و وارسته تحقق يافته است و هرگز رشادتها و جانبازيهاي آنها از يادها فراموش نخواهد شد.
علي مولوي با اشاره به توطئه هاي دشمنان در تضعيف نظام اسلامي گفت: بسيجيان و خانواده هاي معظم شهدا با تبعيت از فرمان مقام عظماي ولايت در تمامي صحنه ها حضور پيدا كرده و با حضور پرشور و حماسي خود با موفقيت در تمامي ماموريت هاي محوله اميد دشمنان را به ياس تبديل كردند.
سرهنگ پاسدار اسمعلي محمدي فرمانده سپاه ناحيه اهر نيز در اين مراسم شهدا را نماد ايمان و مقاومت و ايثار برشمرد كه در اين راه مقدس با خداي خود معامله كرده اند و رسالت سنگيني بر عهده ما گذاشته اند كه بايد در اداي دين به شهدا حافظي راستين و رهروي صادق باشيم./120
بالاگر
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11417]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن