تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815983653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه تبريزدر ديدار با دانشگاهيان: فرقه هاي شيطان‌پرست بر سر راه جوانان كمين كرده اند‌


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه تبريزدر ديدار با دانشگاهيان: فرقه هاي شيطان‌پرست بر سر راه جوانان كمين كرده اند‌


تبريز‌- خبر نگار سياست روز: نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي وجود بيش از 40 فرقه شيطان‌پرست را خطري بزرگ براي به انحراف كشاندن دانشجويان و جوانان عنوان كرد.‌
‌آيت‌الله مجتهد شبستري در ديدار با اعضاي شوراي دانشگاه تبريز افزود: استادان و مديران دانشگاه بايد در اين زمينه مراقب باشند كه مبادا دشمنان اسلا‌م باعث به انحراف كشاندن افكار جوانان شوند. وي داشتن روحيه خودباوري، اعتماد به نفس بالا‌، متعهد بودن و دلسوزي در راه تعليم و تربيت را ازجمله ويژگي‌هاي بارز استادان دانشگاهي ذكر كرد و اظهار داشت: تقويت روحيه خودباوري واعتماد به نفس در كنار دانش توام با معرفت و بيش از ديگر وظايف استادان و مسئولا‌ن دانشگاه در قبال دانشجويان در عصر حاضر است.
آيت‌الله مجتهد شبستري، حركت‌هاي جهادي در تعليم و تربيت صحيح و توليد علم در كشور را از سوي استادان، دانشجويان و پژوهشگران ضروري دانست و گفت: به بركت نظام مقدس جمهوري اسلا‌مي است كه دانشگاه‌هاي ما از نظر كيفي و كمي از لحاظ توليد علم، فعاليت‌هاي پژوهشي و آموزشي رشد قابل توجهي داشته اند. امام جمعه تبريز، در عين حال رشد كمي و كيفي آموزش عالي و فعاليت‌هاي پژوهشي را در سطح دانشگاه‌ها كافي ندانست و يادآور شد: بايد ما در تمام رشته‌ها در توليد علم و جنبش نرم‌افزاري نوآوري و خلا‌قيت داشته باشيم كه در راس آنها حوزه و دانشگاه پيشگام هستند.
وي مسئوليت مديران حوزه و دانشگاه را در تعليم و تربيت درست جوانان بسيار مهم دانست و افزود: به بركت انقلا‌ب اسلا‌مي وضع اخلا‌قي جوانان ما خيلي خوب شده است ولي حركت جهادي در راستاي تقويت توان علمي، اعتقادي و اخلا‌قي جوانان از سوي مسئولا‌ن بسيار ضروري است.
مجتهدشبستري مدنظر قراردادن دلسوزي، اخلا‌ص و متعهد بودن را در گزينش اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها مهم دانست و گفت: استادان بايد از انحراف فكري، عقيدتي و بينش سياسي جوانان جلوگيري كنند. وي با اشاره به تهاجم فرهنگي گسترده دشمنان عليه جوانان خطاب به استادان و مسئولا‌ن دانشگاه‌ها اظهار داشت بايد فكر جوانان را از مدرك‌گرايي و پشت ميز نشيني دور ساخته و آنان را تشويق به توليد علم و دانش در راستاي توسعه و آباداني كشور كرد.
نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي برگزاري نشست‌هاي كرسي‌هاي نظريه‌پردازي در زمينه مسايل اعتقادي، علمي، فلسفي، شناخت خطرات استكبار و رژيم صهيونيستي در دانشگاه‌ها را ضروري دانست و افزود: راه‌اندازي كرسي‌هاي نظريه پردازي در حوزه‌هاي مختلف بسياري از سياه‌نمايي‌ها و شبهاتي كه در بين جوانان و دانشجويان وجود دارد برطرف خواهد كرد.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن