تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوذري: نگاه عميق به انديشه بسيج گام موثري درجهت تداوم انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نوذري: نگاه عميق به انديشه بسيج گام موثري درجهت تداوم انقلاب است
داخلي. اجتماعي. هفته بسيج.

وزير نفت گفت: تفكر و نگاه عميق به انديشه و فرهنگ بسيجي، مطلوب‌ترين راه براي تداوم و بالندگي انقلاب اسلامي است.

غلامحسين نوذري روز چهارشنبه درآيين تجديد ميثاق بسيجيان وزارت نفت در حرم مطهر امام راحل افزود: خميني كبير (ره) پنجم آذر ماه سال ‪ ۵۸‬با انديشه‌اي الهي، دستور تشكيل بسيج مستضعفين را صادر كردند.

وي گفت: ايشان با برخورداري از درايتي بي‌نظير، آينده‌اي سازنده و پيشرفته را براي نهاد مقدس بسيج پيش‌بيني كردند و براين باور بودند كه حضور و نقش بسيج در تمام صحنه‌ها، بسيار كليدي و سرنوشت‌ساز است.

نوذري خاطرنشان كرد: بسيج در تمام صحنه‌هاي مبارزه، براي حراست از مرزهاي ايران اسلامي بويژه انقلاب، پيش قراول و خط شكن بود و توانست با حمايت ملت، آمادگي و توان دفاعي خود را بيش از گذشته ارتقا دهد.

وي افزود: دلاورمردان بسيجي در روزهاي به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي، بدون هيچ ادعا و چشم داشتي، و تنها با عشق الهي و تبعيت از فرامين رهبر فقيد ايران اسلامي براي درهم شكستن رژيم طاغوت، دركنار مردم حضور داشتند.

نوذري گفت: نقش بسيجيان سلحشور و گام‌هاي كوبنده آنان در دوران هشت سال جنگ تحميلي و در نبرد با دشمنان بعثي، بسيار برجسته و مشهود است.

وي ادامه داد: فرزندان غيور امام راحل با وجود تمام محدوديت‌هايي كه در زمان جنگ تحميلي صنعت نفت را تهديد مي‌كرد، مانعي دربرابر دشمنان ايجاد كردند تا يك لحظه هم صادرات و توليد نفت قطع نشود.

نوذري افزود: اين درحالي است كه در شرايط فعلي، ما با ابعاد پيچيده‌تري از استكبار مواجه هستيم و بايد خودباوري را با افزايش دانش و آگاهي در صنعت نفت، تقويت كنيم.

وي اظهارداشت: الگوسازي در صنعت نفت بايد سرلوحه كار مديران قرار گيرد و آنان به تعهدات خود پايبند باشند و دستاوردهاي نوين خود را به نسل‌هاي بعدي منتقل كنند.

وزير نفت افزود: آمريكا امروز محدوديت‌هايي را در بخش نفت براي ايران ايجاد كرده، اما ‪ ۴۳‬هزار بسيجي سازمان يافته در وزارت نفت درقالب ارتش ‪۲۰‬ ميليوني، با برخورداري از توانمندي‌هاي داخلي، آماده جانفشاني براي كشور هستند. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن