تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آیین نامه مریوط به فرم نسخه - تابلو و تبلیغات اعضای سازمان نظام پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ماده یک : اعضای سازمان در امور حرفه ای فقط در مورد اعلام افتتاح مطب و محل کار - مسافرت - بازگشت از مسافرت - یا تعطیلی مطب مجاز به درج آگهی در روزنامه و یا مجلات می باشند .
ماده 2 : اعضای سازمان در درج آگهی ها فقط می توانند نام و نام خانوادگی - تخصص - نشانی و شماره تلفن مطب خود را ذکر نمایند .
ماده 3 : درج آگهی اعضای سازمان در دفترچه راهنمای تلفن و سالنامه و نظایر آن ممنوع است .
ماده 4 : اعلام - نصب و درج هر نوع آگهی تبلیغاتی مربوط به حرفه پزشکی در رساناهای گروهی و در معابر خارج و داخل مطب و موسسات گروهی درمانی ممنوع و مغایر با شئونات پزشکی تلقی می شود .
ماده 5 : تابلو مطب پزشکان باید ساده باشد و اندازه آن از 50 در 70 سانتی متر نباید تجاوز کند .
ماده 6: پزشک و دندانپزشک برای راهنمایی بیماران می توانند فقط دو تابلو یکی در مدخل مطب و دیگری در کوچه و یا خیابان و یا محل مناسبی نزدیک مطب نصب کنند .
ماده 7 : اندازه تابلوی آزمایشگاه نباید از دوبرابر مجاز بزرگتر باشد .
ماده 8: اندازه تابلو داروخانه برحسب موقعیت محل آن فرق می کند و لی در هر صورت نباید از سه برابر مجاز بزرگتر باشد .
ماده 9 : در تابلو ها فقط نام و نام خانوادگی - تخصص یا رشته طبابت - ساعات پذیرای و شماره تلفن قابل ذکر است .
ماده 10 : ذکر محل اخذ تخصص در سرنسخه و تابلو و کارت ویزیت درصورتی که به تایید مراجع ذی صلاح رسیده باشد بلامانع است .
ماده 11 : سرنسخه و کارت ویزیت اعضای سازمان نظام پزشکی باید ساده باشد و اندازه آن از 15 در 25 سانتیمتر تجاوز نکند . اعضای سازمان میتوانند در سرنسخه نام و نام خانوادگی - نشانی مطب و منزل و شماره تلفن مطب و منزل و موبایل و بیمارستان و ساعات پذیرایی - نوع تخصص یا رشته طبابت خود را ذکر کنند . ذکر عضویت فقط در یکی از انجمنهای علمی تخصصی رسمی داخلی و خارجی مجاز است .
ماده 12 : اعضای سازمان در تابلو و یا سرنسخه ویا در آگهی روزنامه و مجلات نمی توانند خود را معالج بیماری خاصی معرفی کنند .
ماده 13 : پزشکان یا دندانپزشکان عمومی می توانند حداکثر 4 رشته طبابت را در تابلو و سرنسخه خود قید نمایند و یا به ذکر عنوان پزشک یا دندانپزشک عمومی اکتفا نمایند .
ماده 14 : هر پزشک یا دندانپزشک میتواند رشته های تخصصی خودر ا که موفق به اخذ آن شده است در تابلو سرنسخه و کارت ویزیت قید نماید .
ماده 15: کسانیکه تحصیلات خارجی ایشان به موجب ارزشنامه صادره از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا وزارت علوم تحقیقات و فن آوری و یا وزارت آموزش و پرورش تخصص شناخته شده است - متخصص کشوری می باشند که تخصیلات مذکور را در آنجا انجام داده اند و می توانند این موضوع را در تابلو و سرنسخه خود قید کنند .
ماده 16 : کسانیکه پس از پایان تحصیلات تخصصی در خارج از ایران برای اخذ درجه تخصص ناگزیر به شرکت در امتحان در ایران شده اند - متخصص رشته مربوطه در ایران شناخته می شوند و درد صورت تمایل می توانند سابقه تحصیل تخصصی خود در آن کشور را در تابلو و سرنسخه ذکر نمایند .
ماده 17 : کسانیکه در یک رشته متخصص شناخته شده اند و مایلند در یکی از شاخه های آن رشته کار کنند میتوانند شاخه انتخابی را در تابلو و سرنسخه خود قید کنند ( بدون ذکر متخصص در رشته فرعی )
ماده 18 : درمانگاههای اورژانس که در بیمارستانهای خصوصی دایر و از لحاظ استاندارد و مقررات مورد تایید وزارت بهداشت می باشند می توانند به طریق زیر به منظور شناساندن به مردم آگهی نمایند: الف - نام درمانگاههای اورژانس واجد شرایط از طرف وزارت بهداشت به کلیه واحدهای انتظامی و مراحع عمومی و رسانه های گروهی اعلام می شود در مواقع لزوم مورد استقاده بیماران قرار گیرد .
ب - موسسات پزشکی می تواند با رعایت مقررات در نشریات پزشکی بدون ذکر نام پزشک آگهی نمایند .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن