تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821025059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش هفتگي فيلم‌ها/تماشاگران گرگ و ميش را انتخاب كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش هفتگي فيلم‌ها/تماشاگران "گرگ و ميش" را انتخاب كردند
فيلم سينمايي "گرگ و ميش" درباره يك خون‌آشام فناناپذير در هفته اول اكران با 5/70 ميليون دلار فروش در 3419 سينما پرفروشترين فيلم بازار آمريكاي شمالي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشيتدپرس اعلام كرد كاترين هاردويك كارگردان اين فيلم نيز توانست ركورد بهترين فروش افتتاحيه فيلمي از يك فيلمساز زن را از آن خود كند كه تا پيش از اين با 1/41 ميليون دلار در از آن "برخورد شديد" 1998 ساخته ميمي لدر بود.

"گرگ و ميش" پرفروشترين فيلم بازار آمريكاي شمالي شد

"گرگ و ميش" كه بر مبناي مجموعه‌اي پرفروش به همين نام نوشته استفاني مايرز ساخته شده، داستان دوستي يك دختر نوجوان با خون‌آشامي فناناپذير است كه مورد تهديد يك گروه خون‌آشام ديگر قرار مي‌گيرد.

كريستن استيوارت و رابرت پاتينسن در "گرگ و ميش" بازي مي‌كنند كه با بودجه‌اي 37 ميليون دلاري ساخته شده است. استوديو ساميت تهيه‌كننده اين پروژه خون‌آشامي اعلام كرد به زودي توليد قسمت دوم فيلم را با عنوان "ماه نو" آغاز مي‌كند.

استيوارت و پاتينسن نقش‌هاي خود را در فيلم جديد تكرار مي‌كنند، اما هنوز حضور دوباره هاردويك به عنوان كارگردان اين پروژه قطعي نيست. او سازنده فيلم‌هاي "سيزده"، "اربابان داگ‌تاون" و "داستان ميلاد مسيح" است.

انيميشن سه‌بعدي "بولت" توليد استوديو ديسني به عنوان ديگر فيلمي كه از اين هفته به طور گسترده اكران شده، در 3651 سينما 27 ميليون دلار به دست آورد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

اين فيلم با صداي جان تراولتا در نقش شخصيت اصلي و ميلي سايرس درباره سگي به نام "بولت" است كه در يك نمايش موفق تلويزيوني نقش يك ابرقهرمان را بازي مي‌كند. يك اتفاق باعث سرگرداني او در خيابان‌هاي نيويورك سيتي مي‌شود و اينجاست كه بولت بايد روي توانايي‌هاي واقعي خود همين طور كمك دوستان جديدش حساب كند.

"مايه آرامش" فيلم جديد جيمز باند كه هفته پيش رده نخست جدول را داشت، اين هفته 59 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 4/27 ميليون دلار فروش در 3458 سينما ضمن اينكه در رده دوم جدول قرار گرفت، مجموع فروش خود را در بازار آمريكاي شمالي به 5/109 ميليون دلار رساند.

فيلم انيميشن "ماداگاسكار: فرار به آفريقا" با صداي بن استيلر و كريس راك در سومين هفته اكران در 4007 سينما 16 ميليون دلار به دست آورد و فيلم چهارم شد. مجموع فروش اين پروژه 150 ميليون دلاري رقمي در حدود 5/137 ميليون دلار شده است.

فيلم كمدي "سرمشق" به كارگرداني ديويد وين در 2733 سينما 2/7 ميليون دلار فروخت و در رده پنجم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم پس از سه هفته 48 ميليون دلار شده است.

"بچه عوضي" كلينت ايستوود با بازي آنجلينا جولي با 6/2 ميليون دلار فروش در 1739 سينما رتبه ششم را از آن خود كرد. فيلم جديد ايستوود كه با بودجه‌اي در حدود 55 ميليون دلار ساخته شده، در پنج هفته 6/31 ميليون دلار فروش داشته است.

"موزيكال دبيرستاني 3: سال آخر" كني اورتگا پس از پنج هفته فروش خود را به 8/86 ميليون دلار رساند. اين فيلم در تعطيلات آخر هفته در 2361 سينما دو ميليون دلار فروخت و فيلم هفتم شد.

"پسري با پيژامه راه‌راه" به كارگرداني مارك هرمن فيلمساز بريتانيايي تنها در 406 سينما 7/1 ميليون دلار فروخت و در رده نهم قرار گرفت. اين فيلم بر مبناي كتاب پرفروش جان بوين ساخته شده و درباره ارتباط دو پسر است كه در زندگي مسيري متفاوت را طي مي‌كنند.

"زندگي مخفي زنبورها" به كارگرداني جينا پرينس ـ بيتوود نيز در ششمين هفته نمايش 2/1 ميليون دلار فروش داشت و فيلم دهم شد. اين فيلم تاكنون 6/35 ميليون دلار فروخته است.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن