تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817666178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا فروشگاه اينترنتي شما خوب كار نمي‌كند؟


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: چرا فروشگاه اينترنتي شما خوب كار نمي‌كند؟


اگر در زمينه تجارت در اينترنت تازه شروع به كار مي‌خواهيد بكنيد، حتماً يادگرفته ايد كه بدون در نظر گرفتن اينكه مشتريان شما چگونه به مكان شما مي‌آيند، نمي‌توان يك فروش خوب داشت. حتي با بهترين بازاريابي با موتورهاي جستجو و تبليغات حرفه‌اي ممكن است دچار سردرگمي‌ شويد كه چرا فروش شما راه به جايي نمي‌برد و افزايش پيدا نمي‌كند.

خــوب در ايــن ميان شـما تنها نيستيد. تعداد زيادي سايت بر روي اينترنت وجود دارد كه با تعداد زياد بازديدكنندگان روزانه و ماهانه و ساليانه، نتوانسته‌اند در امر فروش موفق باشد. دلايـل اين مسـأله مي‌تـواند متفاوت باشد و بر اساس نوع فروش و محصول و بازار هدف مي‌توان دلايل متفاوتي را متذكر شد.

در اينجا ما 11 دليل را براي اين مسأله مطرح مي‌كنيم:

1)‌سايت شما به روش‌هاي مختلف ارائه نشده و قابل دسترسي نيست؛ براي تبليغات سايت خود فقط به تبليغات اينترنتي بسنده نكنيد. استفاده از تبليغات اينترنتي به همراه روش‌هاي تبادل بنر و همچنين شركت در گروه‌هاي خبري و تبليغ در روزنامه‌ها و مجلات محلي مي‌تواند به معرفي سايت شما كمك شاياني بكند. علاوه بر اين دقت داشته باشيد كه تمامي‌صفحات سايت شما قابل دسترسي باشند.

وضعيتي را تصور كنيد كه با هزينه زياد كاربران را به ديدن سايت خود دعوت مي‌كنيد و سايت شما در نمايش دچار مشكل است.

2) سايت شما غير حرفه‌اي طراحي شده و اين باعث كاهش مقبوليت شما مي‌شود. هميشه از خود سؤال كنيد كه آيا شما به عنوان يك غريبه حاضر هستيد از سايتي با طرح و شكل سايت خود خريد كنيد. مشتريان معمولاً محصولات خوب را در سايت‌هاي حرفه‌اي‌تر و زيباتر جستجو مي‌كنند.

اگر مي‌خواهيد كه محصول خود را ارائه كنيد، بايد اهميت محصول شما در سايتتان جلوه داشته باشد. اگرمايل نيستيد كه براي طراحي سايت خود هزينه زيادي بكنيد مي‌توانيد با استفاده از موتورهاي جستجو به دنبال صفحات آماده در اينترنت بگرديد و از طراحي آنها در سايت‌تان استقاده كنيد. اين صفحات به شما كمك مي‌كنند كه محتواي خود را در قالب‌هاي حرفه‌اي‌تري قرار داده و در سايت‌تان ارائه دهيد.

3) محصول يا سرويس شما تقاضاي كمي ‌در بازار دارد؛ شما مي‌توانيد براي محصول خود هزينه زيادي بري تبليغ بدهيد اما اگر بازار محصول شما مناسب نباشد، اين هزينه نمي‌تواند مفيد باشد. در اين حالت شما يا بايد محصول يا سرويس خود را ارزيابي مجدد كنيد يا اينكه به ايجاد بازار براي محصول خود بپردازيد. ايجاد بازار براي محصول يك بحث بسيار مفصل است كه در اينجا به آن نمي‌پردازيم.

4) شما بازار هدف مناسبي را انتخاب نكرده‌ايد؛ اگر خدمات يا محصول شما براي گروه خاصي از افراد و جمعيت‌ها مناسب است، فراموش نكنيد كه بيشتر هزينه شما بايد براي اين افراد صرف شود. اگر مي‌بينيد كه با صرف هزينه‌هاي بالا نتوانسته‌ايد بازار مناسبي براي خدمات يا محصول خود پيدا كنيد، يك دليل آن مي‌تواند انتخاب نادرست بازار هدف باشد.

5) خدمات يا محصول شما براي بازار هدف انتخابي گران است، بايد بدانيد كه بازار هدف شما از نظر توانائي اقتصادي در چه اندازه‌اي قرار دارد. هيچگاه تلاش نكنيد كه يك عطر گران‌قيمت را به مشتري بفروشيد كه بدنبال يك حراجي ارزان‌قيمت است.

6) ارزان بودن زياد محصولات يا خدمات مي‌تواند يكي ديگر از دلايل عدم‌موفقيت در بازار باشد. هميشه ارزان بودن به معني فروش بيشتر نيست. گاهي اوقات با قيمت‌گذاري مناسب و حتي بالا مي‌توانيد به نتايجي در بازار دست يابيد كه در ديد اول به نظر نمي‌رسد. سعي كنيد اين بار قيمت محصول خود را كمي ‌بالاتر از حد معمولي آن قيمت‌گذاري كنيد.

7) محصول شما به صورت رايگان در اختيار كاربر قرار دارد و كاربر انگيزه‌اي براي خريد آن ندارد؛ گاهي ممكن است يك نسخه آزمايشي از برنامه خود را در اختيار كاربر قرار ‌دهيد و تمامي ‌امكانات برنامه را در اختيار او قرار مي‌دهيد و فقط يك صفحه اوليه نشان‌دهنده اين است كه برنامه ثبت نشده است. كاربران مي‌توانند از برنامه شما مدت‌ها استفاده كنند و هيچ مشكلي نداشته باشند. هميشه دليلي براي به‌روزرساني برنامه در اختيار كاربر خود قرار دهيد. مي‌توانيد با محدود كردن دسترسي كاربر در برنامه، كاربر را مجبور كنيد كه با پرداخت پول برنامه كامل را از شما بخرد. البته هميشه اين امكان را به كاربر خود بدهيد كه با برنامه شما كار كرده و آن را ارزيابي كند. مي‌توانيد برنامه خود را براي مدت محدودي بصورت رايگان در اختيار كاربر قرار دهيد و پس از مدت خاصي از او بخواهيد كه برنامه را بخرد.

8) كاربر نمي‌داند كه چگونه مي‌تواند سفارش دهد؛ در بسياري از موارد سايت‌ها در مورد روش‌هاي سفارش مشكلات بزرگي دارند. تعدادي از مديران سايت با هزينه كردن زياد براي سايت خود سعي در جذب مخاطب مي‌كنند اما فراموش مي‌كنند كه بر روي مهم‌ترين هدف خود يعني فروش كار مناسب را انجام دهند. اغلب در اين سايت‌ها به راحتي نمي‌توان سفارش داد.

9) بخشهاي مربوط به سفارش به درستي كار نمي‌كند؛ هميشه بخش مربوط به فروش خود را تست كنيد و مطمئن شويد كه آيا درست كار مي‌كند يا نه. با ارسال يك سفارش نمونه آن را ارزيابي بكنيد.

10) بخش مربوط به سفارش بسيار ناراحت‌كننده است؛ سعي كنيد با ارسال يك سفارش به سايت خود بررسي كنيد كه زمان ارسال سفارش چقدر است. آيا زمان ديده شدن صفحات مربوط به سفارش طولاني است؟ آيا از نظر طراحي مناسب به نظر مي‌رسند؟ براي فروش محصول خود مشتري را زياد معطل پركردن فرم‌هاي مختلف نكنيد. ابتدا مراحل فروش را انجام دهيد و در صورت نياز از مشتري بخواهيد كه به سؤالات اضافه در سايت شما در صورت تمايل پاسخ دهد.

11) انتظار غيرواقعي داريد و بايد با يك روش علمي ‌تبليغ كنيد؛ با خريد يك صد هزار كليك، انتظار نداشته باشيد كه به همان اندازه هم فروش شما افزايش پيدا كند. هميشه با استفاده از فرمول‌هاي علمي ‌ببينيد براي داشتن فروش مناسب، نيازمند چه تعداد كليك هستيد.




 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن