تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقصودلو: فدراسيون كبدي مظلوم واقع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مقصودلو: فدراسيون كبدي مظلوم واقع شده است
ورزش. داخلي . كبدي
رئيس فدراسيون كبدي گفت: با توجه به ارزيابي مثبت كميته ملي المپيك و سازمان تربيت بدني از فعاليت‌هاي صورت گرفته در كبدي، اين فدراسيون از نظر امكانات ورزشي مظلوم واقع شده است.

محمد رضا مقصودلو امروز /چهارشنبه/ در گفت وگو با ايرنا افزود: بر اساس ارزيابي سازمان تربيت بدني عملكرد سال ‪ ۱۳۸۶‬فدراسيون كبدي در بين ‪۴۶‬ فدراسيون ورزشي مشتركا با شش فدراسيون در رتبه سوم و با درجه عالي ارزيابي شده است.

وي با اشاره به ارزيابي كميته ملي المپيك از عملكرد فدراسيون كبدي و كسب رتبه دوازدهم با ‪ ۸۹‬امتياز، افزود: با توجه به حداقل امكانات موجود اين فدراسيون عملكرد خوبي در سال گذشته داشته و اين روند در سال جاري نيز ادامه دارد.

رئيس فدراسيون كبدي با اشاره به فعاليت ‪ ۳۰‬خانه كبدي در تمامي استانها تصريح كرد: در برنامه‌هاي سال جاري فدراسيون توسعه اين ورزش در شهرستانها و روستاهاي كشور مد نظر است و ورزشكاران سازمان يافته اين رشته از مرز پنج هزار نفر گذشته است.

وي تنظيم تفاهنامه با فدراسيون روستايي و عشايري، بسيج، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به عنوان نماينده دانشگاهها را براي توسعه ورزش كبدي در ايران دانست و افزود: با توجه به اينكه فعاليت در اين رشته ورزشي با حداقل امكانات مهيا مي‌شود بزودي انجمن كبدي در آموزش و پرورش تشكيل و نسبت به استعداد يابي و توسعه ورزش كبدي در اين حوزه اقدام خواهد شد.

مقصودلو با اشاره به اينكه حداقل استانهاي عضو ليگ برتر بايد خانه كبدي داشته باشند، افزود: در تهران براي برگزاري مسابقات كبدي هنوز سالن در اختيار نداريم و مجبور به اجاره مكان از ديگر فدراسيون‌ها هستيم.

وي تاكيد كرد بر اساس برنامه‌ها امسال در ‪ ۱۲‬استان كشور خانه كبدي بايد ساخته شود كه در چند استان عمليات ساخت و ساز آغاز شده و در صورت كمك امكان شروع ساخت سالن كبدي تهران در مجموعه ورزشي آزادي وجود دارد.

مقصودلو از كبدي ساحلي، سالني و آسيايي به عنوان مهمترين رشته‌هاي كبدي براي حضور در مسابقات خارجي ياد كرد و افزود: براي حضور موفق در مسابقات برون مرزي بايد كادر فني مجرب براي حضور تيم‌هاي مردان و زنان ايران در هر سه رشته داشته باشيم.

وي از كشورهاي پاكستان و هندوستان به عنوان رقباي اصلي ايران در آسيا نام برد و گفت: در صورت محقق شدن برنامه‌ها و حمايت از اين فدراسيون امكان كسب مدال طلا و قهرماني در آسيا وجود دارد.

مقصودلو با اشاره به تاريخچه تاسيس ورزش كبدي در ايران و نحوه تشكيل كميته كبدي زير نظر فدراسيون ورزش همگاني در سال ‪ ،۱۳۸۰‬گفت:از سال ‪۱۳۷۵‬ يعني شروع فعاليت كبدي در ايران استفاده احسن از امكانات موجود و نيروهاي متخصص دو اصل مهم بوده است .

وي نخستين حضور ايران در مسابقات برون مرزي را حضور در مسابقات آسيايي مالزي در سال ‪ ۱۳۸۱‬اعلام كرد و افزود: در اين رقابتها موفق به كسب مقام سوم آسيا شديم كه باعث حمايت بيشتر از ورزش كبدي در ايران شد و در نهايت در سال ‪ ۱۳۸۴‬فدراسيون كبدي تاسيس شد.

مقصودلو در پايان صحبت‌هاي خود از برگزاري ليگ دسته اول كبدي باشگاه‌هاي ايران با حضور ‪ ۱۴‬تيم از اوايل آذرماه خبر داد و گفت: هفته دوم ليگ برتر كبدي نيز جمعه پس فردا با برگزاري پنج ديدار پيگيري خواهد شد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن