تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي: روزگار قريب از آثار ماندگار رسانه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ضرغامي: روزگار قريب از آثار ماندگار رسانه ملي
رئيس سازمان صدا و سيما در تجليل از كيانوش عياري و ساير عوامل سريال روزگار قريب گفت : اين سريال از آثار ماندگار رسانه ملي است.
رئيس سازمان صدا و سيما در تجليل از كيانوش عياري و ساير عوامل سريال روزگار قريب گفت : اين سريال از آثار ماندگار رسانه ملي است.
مهندس ضرغامي در اين مراسم كه عصر شنبه در مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد ، سريال روزگار قريب را از جمله اثار ماندگار ، تاثيرگذار و موفق رسانه ملي برشمرد كه توانسته است رضايت 90 درصدي مخاطبان صدا وسيما را در شناسنامه خود ثبت كند.
رئيس سازمان صدا وسيما با اشاره به نظرسنجي صورت گرفته در خصوص اين سريال افزود : رضايت اقشار مختلف از سريال روزگار قريب و توجه به اين مجموعه نمايشي نشان دهنده حق شناسي و تشكر مردم از دست اندركاران اين سريال است.
وي ارائه الگويي مناسب از شخصيتي خدمتگزار ، متعهد ، متخصص و پرتلاش به نسل امروز را از عمده موفقيت هاي سريال روزگار قريب ذكر و تصريح كرد.. كار ارزشمندي كه در اين سريال انجام شد علاوه بر معرفي يك پزشك خدمتگزار به مردم ، ارائه الگويي مناسب از وظيفه شناسي يك شخصيت متعهد در قبال جامعه خويش است.
ضرغامي با قدرداني از كيانوش عياري كارگردان اين اثر ماندگار افزود: به ثمر نشستن اين سريال ارزشمند حاصل تلاش متعهدانه كارگرداني است كه تخصص را با اخلاص و تعهد در وجود خود پرورش داده است.
رئيس سازمان صدا وسيما در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه توليد اين سريال ، طرازي جديد از كار حرفه اي در بخش توليدات نمايشي را در سانه ملي ارائه كرد ، گفت.. توان بالاي حرفه اي دست اندركاران اين سريال موجب شد كه منتقدان چنانچه نقدي بر بخشي از ان وارد مي دانستند ناگزير بودند ابتدا به نقاط قوت بي شمار ان اشاره كنند.
مهندس ضرغامي با قدرداني از همه دست اندركاران اين سريال بخصوص پيشكسوتان كه در مدت طولاني توليد اين مجموعه نمايشي با ان همكاري داشتند ،فضاي سالم ايجاد شده در قسمت هاي مختلف اين مجموعه را از ديگر موفقيت هاي ان برشمرد كه در اين بستر سالم امكان ارائه موضوعات مختلف و متنوع مهيا شد.
در پايان اين مراسم كه دكتر ولايتي نيز حضور داشت از عوامل و دست اندركاران اين سريال تقدير شد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن