تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نعيم سعداوي در گفتگو با مهر:نيكوليچ تنها مقصر ناكامي جوانان نيست / تغيير سرمربي آخرين گزينه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نعيم سعداوي در گفتگو با مهر:نيكوليچ تنها مقصر ناكامي جوانان نيست / تغيير سرمربي آخرين گزينه باشد
بازيكن پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: نيكوليچ تنها مقصر ناكامي تيم فوتبال جوانان نيست و برخي در مورد عملكرد اين مربي خارجي منصفانه برخورد نكردند.

نعيم سعداوي بازيكن اسبق تيم هاي ملي و پرسپوليس در مورد ناكامي اخير تيم فوتبال جوانان ايران در مسابقات قهرماني جوانان آسيا اظهار داشت: به اعتقاد من در مورد ناكامي تيم جوانان نسبت به نيكوليچ كم لطفي شد و نبايد تمام تقصيرها متوجه ايشان بدانيم. عوامل ديگري نيز در اين ناكامي دخيل بودند كه تصور مي كنم كسي به آنها توجه نكرد و تمام مسائل متوجه سرمربي تيم شد كه اين نمي تواند منصفانه باشد.

سعداوي اضافه كرد: نيكوليچ يكي از مربياني است كه در سالهاي گذشته در تيم فولاد كارنامه موفقي از خود برجاي گذاشته و در كشف و شناسايي استعدادها موفق عمل كرده است. او مربي با اخلاق و با دانشي است كه به خوبي خودش را با محيط هماهنگ مي كند.

وي اضافه كرد: در موفقيت هاي يك تيم عوامل بسياري نظير مديريت، تداركات، پشتيباني و كادر قوي تاثير گذار است و نبايد تمام مسائل را متوجه سرمربي تيم دانست هر چند سرمربي نقش كليدي در تيم دارد و مجموعه تيم بايد زيرنظر مستقيم او كار كند و مسئوليت شكست و پيروزي تيم متوجه سرمربي است.

بازيكن پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اينكه خلا سرپرست در تيم فوتبال جوانان يكي از عوامل مهم در ناكامي اين تيم بود اظهار داشت: سرپرست واسطه بين بازيكنان و بازوي توانمند سرمربي تيم است كه با مديريت خود مي تواند مشكلات بيروني تيم را مرتفع كند تا سرمربي با آرامش كامل به مسائل فني تيم بپردازد. تيم جوانان اين ويژگي را نداشت و سرپرست تيم درعربستان مشخص شد و طبيعي است كه مشكلاتي در داخل تيم از اين نظر بوجود بيايد.

سعداوي با بيان اينكه نيكوليچ نيز بايد در مورد اين شكست پاسخگو باشد گفت: سرمربي كروات تيم جوانان بايد مديريت قوي تري را در تيم اعمال مي كرد و سختگيري بيشتري مي داشت هرچند معتقدم تيم جوانان در بازيهاي عربستان با بد شانسي روبرو شد و از تمركز لازم بدور بود.

وي با بيان اينكه بايد مجموعه تيم جوانان حفظ و تقويت شود اظهار داشت: براي اين تيم سرمايه گذاري زيادي شده است و معتقدم بازيكنان تيم جوانان از پتانسيل بالايي برخوردارند كه در صورت تقويت كادر فني و رفع مشكلات، اين تيم مي تواند مجموعه خوبي براي شركت در مسابقات مقدماتي المپيك لندن باشد.

بازيكن پيشين پرسپوليس در مورد تغيير در كادر فني تيم فوتبال جوانان اظهار داشت: اميدوارم مسئولان فدراسيون فوتبال تغيير كادر فني را آخرين گزينه بدانند و شناخت نيكوليچ از تيم جوانان و تجربه اي كه وي در زمينه كار با تيم هاي پايه را دارد به سادگي ناديده نگيرند و با بررسي تمامي جوانب در مورد كادر فني تيم جوانان به تصميم گيري بپردازند.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن