تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817648652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متن و حاشيه اولين بازي خانگي افتخار خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: متن و حاشيه اولين بازي خانگي افتخار خراسان جنوبي
حسيني-تيم افتخار خراسان جنوبي با ارائه يك بازي قابل قبول توانست در اولين بازي خانگي 3 بر صفر در برابر شهرداري لاهيجان به پيروزي دست يابد.عصر روز يك شنبه گذشته استاديوم آزادي بيرجند شاهد برگزاري ديدار فوتبال بين دو تيم افتخار خراسان جنوبي و شهرداري لاهيجان، از سري مسابقات دسته 2 فوتبال كشور بود.

بازي ساعت 14 و 35 دقيقه آغاز شد.

تيم افتخار پس از باخت در اولين بازي خود در برابر تيم سرخس، آمده بود تا سه امتياز اين ديدار را از آن خود كند.

در دقيقه هفتم بازي ميثم فلاحتي بازيكن شماره 10 تيم افتخار موفق شد اولين گل را وارد دروازه شهرداري لاهيجان كند پس از به ثمر رسيدن اين گل باز هم بازي بيشتر در اختيار تيم افتخار بود تا اين كه در دقيقه 30 بازي يكي از بازيكنان تيم افتخار از پشت محوطه 18 قدم، با ضربه اي سنگين دروازه تيم شهرداري را هدف گرفت.

دفع ناقص توپ توسط دروازه بان باعث شد تا در يك رفت و برگشت محمد خيري بازيكن شماره 13 تيم افتخار توپ را براي دومين بار با تور دروازه حريف آشنا كند و نتيجه 2 بر صفر شد.

پس از اين گل تيم ميهمان چندين موقعيت روي دروازه تيم افتخار ايجاد كرد كه به علت هماهنگي دفاع و جاي گيري مناسب دروازه بان نتيجه اي نداد.

بازيكنان تيم افتخار هم در ضد حملات موقعيت هاي خوب كسب كردند.

در دقيقه 42 بازي ضربه سر فلاحتي بازيكن شماره 10 افتخار با اختلاف ناچيزي به خارج رفت.

يك دقيقه بعد بازيكن شماره 10 لاهيجان در محوطه 18 قدم با جا گذاشتن يكي دو نفر به سمت دروازه افتخار شليك كرد كه توپ در دستان دروازه بان افتخار قرار گرفت.

در دقيقه 60 اين ديدار محمد خيري در نتيجه يك ضد حمله موفق شد دومين گل خود و سومين گل تيمش را به ثمر برساند.

به رغم تلاش دو تيم اين نتيجه تا پايان پا بر جا ماند تا تيم افتخار با كسب اين سه امتياز به هفته هاي بعد اميدوارتر باشد.

سر مربي تيم افتخار
مرسل وقري مربي اردبيلي تيم افتخار پس از پايان اين ديدار با ابراز رضايت از بازي بازيكنانش به خبرنگار ما گفت: باخت هفته قبل ما در برابر سرخس يك اتفاق بود و در آن بازي هم حق مان پيروزي بود ولي خوشبختانه امروز با اين پيروزي مزد تمريناتمان را گرفتيم.

وي افزود: واقعا انتظار نداشتم اين قدر تماشاگر به استاديوم بيايد و از مردم بيرجند كه امروز ما را تنها نگذاشتند تشكر مي كنم.

وي در خصوص ميزان هماهنگي بازيكنان هم عنوان كرد: هماهنگي بچه ها خوب و از بازي قبلي بهتر بود ولي هنوز جا براي پيشرفت داريم.

مطمئن باشيد در بازي هاي بعدي بهتر از اين بازي خواهيم كرد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين تيم مي تواند به دسته يك صعود كند تاكيد كرد: براي اين مسئله هنوز خيلي زود است كه صحبت كنيم و اين طور انتظاراتي اگر ايجاد شود به ضرر فوتبال اين شهر است.

ما بايد امسال تيم را حفظ كرده و در سال هاي بعد با مديريت و كادر اداري قوي تر به نتيجه بهتري برسيم.

مرسل وقري در خصوص سوابقش گفت: مدتي در مس سرچشمه رفسنجان و تراكتورسازي تبريز 4 سال در كنار آقايان علي دوستي، مجيد جلالي و فرشاد پيوس در تيم هاي ملي جوانان مربيگري كرده ام و اميدوارم بتوانم تجربياتم را در خدمت تيم به كار ببرم.

وي در خصوص سيستم بازي تيمش در اين ديدار هم افزود: ما با سيستم2-4-4 و با دفاع سوئيپر و استاپر يعني جلو و عقب كار كرديم و تا آخر بازي هم سيستم را تغيير نداديم.

وي بهترين بازيكن افتخار در اين بازي را مهدي اصغرپور كاپيتان تيم دانست و ادامه داد: اين بازيكن در اين بازي خيلي با هوش بازي كرد و توانست تيم را خيلي خوب جمع و جور كند.

سرپرست تيم شهرداري لاهيجان
سرپرست تيم شهرداري لاهيجان هم با بيان اين كه ما جزو تيم هايي هستيم كه براي اولين بار به دسته 2 كشور راه پيدا كرده ايم گفت: سال گذشته اولين تيمي بوديم كه در دسته 3 جواز حضور در دسته دو را پيدا كرديم.جهانگيري افزود: اين اولين بازي ما بود چون بازي هفته اول كه در برابر آرارات تهران داشتيم به علت آماده نبودن اين تيم برگزار نشد و معمولا بازي اول كمي سخت است و بازيكنان كمتر در جريان بازي قرار مي گيرند و از طرفي تا مربيان نسبت به افراد تيم شناخت پيدا كنند كمي زمان مي برد.وي ادامه داد: امروز هم ما بيشتر به علت اشتباهات فردي بازيكنان خودمان باختيم و بچه هاي ما از موقعيت هاي خودشان استفاده نكردند.البته تيم افتخار خراسان جنوبي هم تيم خوبي بود و اميدواريم با توجه به امكانات موجود در خراسان جنوبي كه ما به رغم زندگي در يك استان سرسبز حسرت آن را مي خوريم، بتواند موفق باشد.جهانگيري با بيان اين كه بازيكنان و دست اندركاران تيم ما همه بومي لاهيجان و استان گيلان هستند تصريح كرد: ما به معناي واقعي با عنوان يك باشگاه فعاليت مي كنيم چون تيم هاي ما در رده هاي نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان به عنوان نماينده استان در ليگ هاي كشوري و منطقه اي حضور دارند.وي در خصوص منابع مالي تيم شهرداري هم گفت: حمايت مالي صرفا از سوي شهرداري لاهيجان صورت مي گيرد ولي براي حضور قوي تر در دسته 2 بنا داريم حاميان مالي جديدي جذب كنيم.

مديرعامل تيم افتخار
رئيس هيئت فوتبال شهرستان بيرجند و مدير عامل تيم افتخار خراسان جنوبي به خبرنگار ما گفت: حدود يك سال و نيم قبل با صحبت هايي كه استاندار و مدير كل تربيت بدني داشتند ابتدا قرار بود يك تيم دسته يك بگيريم كه نشد بعد از آن فدراسيون فوتبال اعلام كرد به استان هايي كه نماينده اي در ليگ ها ندارند يك تيم دسته 2 مي دهيم و در نهايت قرار شد من مدير عامل اين تيم شوم.غلامرضا جدلي مدير عامل تيم افتخار افزود: در ابتدا 65 بازيكن از قسمت هاي مختلف كشور آمدند كه در نهايت با نظر مربي افراد تيم شكل گرفتند و در حال حاضر 3 نفر از خراسان جنوبي داخل تيم هستند و بقيه بازيكنان مطرحي هستند كه خيلي هايشان قبلا در ليگ يك بازي كرده اند و با ارتباطي كه مربي تيم از قبل با آن ها داشته جذب تيم شده اند.وي در خصوص حمايت هاي انجام شده در داخل استان هم عنوان كرد: شخص استاندار و مدير كل تربيت بدني از ما به خوبي حمايت مي كنند و قول حمايت بيشتر را هم به ما داده اند.وي مبلغ هزينه شده براي تيم را تا روز مسابقه حدود 130 ميليون تومان ذكر كرد و افزود: 30 درصد دستمزد مربيان و حقوق دو ماه بازيكنان را پرداخت كرده ايم و از اين بابت بدهي نداريم ولي در هر ماه چندين ميليون تومان هزينه تغذيه مي دهيم.چندين ميليون تومان بابت اتوبوس هزينه پرداخت كرديم كه قرار شد از اين پس استانداري اتوبوس در اختيار ما بگذارد.وي ادامه داد: تمام اين هزينه ها را شخصا پرداخت كرده ايم ولي با صحبت هايي كه شده قرار شده اين مبالغ را در اختيار ما بگذارند.

مدير كل تربيت بدني
مدير كل تربيت بدني استان هم در حاشيه برگزاري اين ديدار به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا حمايت هاي خوبي از اين تيم مي شود هم آقاي استاندار و هم معاونانشان وارد اين قضيه شده اند.

همچنين صحبت هايي با بخشي از مديران اجرايي داشته ايم كه آن ها براي هر نوع كمك اعلام آمادگي كرده اند، تا الان هم مشكل به خصوص از لحاظ سخت افزاري و نرم افزاري باشگاه نداشته است و امروز هم نتيجه خوبي گرفته اند.

جعفر قديري با ابراز خوشحالي از حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادي عنوان كرد: يقين دارم كه حضور تماشاگران بيشتر از اين هم خواهد شد.وي با بيان اين كه هر چه اين تيم درخشش بيشتري داشته باشد، حمايت هاي بيشتري خواهد شد افزود: با فضايي كه در استان به وجود آمده است مطمئنا آينده بسيار خوبي پيش روي تيم هاي شركت كننده ما در ليگ هاي كشور است و شرايط بهتر خواهد شد.وي در خصوص جذب نفرات جديد و تقويت تيم هم خاطرنشان كرد: در نيم فصل حتما اين اتفاق خواهد افتاد و به دوستان هم گفته ايم كه به دنبال بازيكن خوب و شرايط بهتر باشيد و تلاش ما و مدير عامل تيم اين است كه شرايط بهتري را فراهم سازيم و تيم روز به روز مسير پيشرفت را طي كند.وي با اشاره به حضور فوتبال ساحلي استان در جمع 4 تيم برتر كشور هم گفت: فوتبال ساحلي يكي از تيم هاي پر افتخار است و اميدواريم فوتبال استان با اين جور تيم ها و نتايج انشاء ا... در كشور بدرخشد و جايگاه گذشته خود را بيابد.قديري تصريح كرد: تلاش كرده ايم امكانات بهتري را براي فوتبال ساحلي فراهم كنيم و صعود اين تيم باعث شادي جامعه فوتبال استان شد و از اين پس نيز سعي مي كنيم با حمايت مالي كه انجام مي دهيم اين تيم جزو تيم هاي پر فروغ كشور شود.

در حاشيه
استاديوم آزادي بيرجند پس از سال ها حضور تعداد نسبتا زيادي تماشاگر را شاهد بود.

*مسئولان تربيت بدني و نمايندگاني از استانداري نيز براي تماشاي اين ديدار به استاديوم آزادي آمده بودند.

*در حالي كه بسياري از تيم هاي فوتبال در صدد استفاده از پرتاب هاي بلند اوت هستند تيم افتخار خراسان جنوبي هم از اين قضيه بي نصيب نبود و بازيكن شماره 12 اين تيم با پرتاب هاي بلند خود بر روي دروازه حريف موقعيت هاي خطرناكي را ايجاد كرد.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن