تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميته گردشگري اتاق بازرگاني ايران: جذب سرمايه گذاري صنعت گردشگري نيازمند بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس كميته گردشگري اتاق بازرگاني ايران: جذب سرمايه گذاري صنعت گردشگري نيازمند بخش خصوصي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس كميته گردشگري اتاق بازرگاني ايران گفت: بايد به زبان سرمايه داري با سرمايه گذاران صحبت كرد و آنها را براي ورود به اين صنعت ترغيب كرد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مسعود دانشمند افزود: دستيابي به جايگاه مناسب در صنعت گردشگري كه در حال رقابت با صنعت نفت است نيازمند همكاري و هماهنگي ميان سازمان ها و ارگان ها است در غير اين صورت چنين هدفي محقق نخواهد شد.
وي با بيان اينكه تعريف علمي و اقتصادي بسته هاي سرمايه گذاري حوزه گردشگري مهمترين دستاورد اين همايش خواهد بود، افزود: براي تبديل نشدن اين همايش و همايش هاي مشابه به يك مهماني تشريفاتي بايد هدف را تعريف و بازار هدف را مشخص كرد.
دانشمند ادامه داد: ما بايد پروژه هاي سرمايه گذاري را كاملا تعريف كنيم بسته ها بايد تحليل شده و با ديدگاه هاي كارشناسي ارائه شوند. براي مثال بسته هاي هتل را بايد با مشخص شدن نيازهاي محل ساخت هتل و نيازهاي منطقه اي شناسايي و براي سرمايه داران بخش خصوصي توصيف كرد.
وي اظهار داشت: ما به عنوان نمايشگاه گذار بايد تمام پرسش هاي سرمايه گذاران را به صورت منطقي و عملي پاسخ دهيم، پاسخي صحيح و روشن تا بتوانيم سرمايه گذاران را براي ورود به صنعت گردشگري ترغيب كنيم.
رييس كميته گردشگري اتاق بازرگاني ايران افزود: صاحبان سرمايه به دنبال سرمايه گذاري مطمئن هستند با تحليل اقتصادي صحيح و مشخص كردن نرخ سود متوسط و همچنين ايجاد اطمينان در سرمايه گذاري مي توان براي جذب سرمايه هاي خارجي و سرمايه هاي بخش خصوصي موفق عمل كرد.
وي ضعف زيرساخت و نبود امكانات رفاهي را در راستاي جذب توريسم بزرگترين مشكل اين صنعت دانست و اظهار داشت: صنعت توريسم در انگلستان درآمد بالاي صد ميليون پوندي را براي آنها به ارمغان آورده و اين در حالي است كه ما با اين رقم فاصله بسيار زيادي داريم اما نمي توان فقط از يك سازمان يا ارگان براي رفع موانع و مشكلات انتظار داشت بايد همه امكانات به صورت يكپارچه آماده باشد.
اين مقام مسوول گفت: صنعت گردشگري را نمي توان از حمل و نقل و نيروي انتظامي جدا دانست و ايجاد شرايط امن و جا به جايي مطمئن از اقامت در يك هتل چند ستاره كم اهميت تر نيست./05
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن