تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820928607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل گمرك استان قزوين: صادرات در قزوين در ماه گذشته 54 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل گمرك استان قزوين: صادرات در قزوين در ماه گذشته 54 درصد افزايش يافت
خبرگزاري فارس: مدير كل گمرك استان قزوين از افزايش 54 درصدي صادرات از لحاظ وزني در مهر ماه سال جاري نسبت به مهر سال گذشته در اين استان خبر داد.


حسن عليدوستي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: در مهر ماه سال جاري 20 هزار تن كالا به ارزش 17 ميليون دلار به مقصد كشورهاي عراق، تركيه، ساير كشورهاي آسياي ميانه، سوريه، ارمنستان، آذربايجان و غيره صادر شده است.
وي ادامه داد: اقلام صادراتي به طور عمده شامل پودر رختشويي، مصنوعات پلاستيكي و ملامين، فروموليبدن، شيشه، ورق گالوانيزه، آلومينيوم ساخته شده، كاشي، سايركالاهاي صنعتي و غيره است.
مدير كل گمرك استان قزوين تصريح كرد: در اين مدت صادرات در قزوين از لحاظ وزني 54 درصد و از نظر ارزش 31 درصد افزايش داشته است.
وي با اشاره به ميزان واردات در استان بيان داشت: در مهر ماه سال جاري از اين استان 6 هزار تن كالاي وارداتي به ارزش 252 ميليارد ريال ترخيص شده كه از نظر ارزش 18 درصد كاهش داشته است.
عليدوستي افزود: كالاهاي ترخيص شده به طور عمده شامل بخشي از ماشين‌آلات خط توليد نبشي، تسمه و ميلگرد آهني، رول پاكت بسته‌بندي، كمپرسور، سولفور موليبدن، اجزا كولر و غيره است كه از كشورهاي امارات، آلمان، ايتاليا، تركيه، سنگاپور و غيره وارد شده‌اند.
وي عنوان داشت: در مدت مذكور 37 فقره پرونده حقوقي و قضايي به ارزش يك ميليارد و 300 ميليون ريال تشكيل شده است.
مدير كل گمرك استان قزوين اعلام كرد: همچنين 40 بسته پستي به ارزش 21 ميليون ريال از دايره امانات پستي اين گمرك ارزيابي و به خارج از كشور ارسال و 111 بسته پستي وارده از ساير كشورها به ارزش 41 ميليون ريال ارزيابي و ترخيص شده است.
وي با اشاره به تزانزيت سوخت در ماه گذشته در استان توضيح داد: 2 هزار تن مواد سوختي از مبدا تركمنستان از طريق راه‌آهن به مخازن زيرپوشش اين گمرك ترانزيت و توسط 87 كاميون بارگيري و از مرز خسروي به عراق حمل شده است.
عليدوستي در پايان خاطر نشان ساخت: درآمد عمومي گمرك استان در اين مدت 27 ميليارد ريال بوده كه 35 درصد افزايش داشته است.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن